Marc Jacobs by Marc Jacobs fw 2014/15 Instagram campaign
Codziennie ujawniamy zdjęcia z kolejnych kampanii na sezon fw 2014/15 (wszystkie możecie zobaczyć tutaj), ale to tegoroczna koncepcja Marc by marc Jacobs wydaje nam się najbardziej przełomowa. Projektant, od zawsze działając w duchu tego, co on top, en vogue i of the moment, do pozowania w reklamowych zdjęciach zatrudnił amatorskie modelki z Instagramu, które nigdy nie pozowały zawodowo.
Marc Jacobs by Marc Jacobs fw 2014/15 Instagram campaign
Do wyłowienia nowych twarzy z morza socialmediowych zdjęć posłużył w kwietniu hastag #CastMeMarc, po którym projektant wraz z Katie Grand, stylistką magazynu LOVE, wyszukał trzydzieści charyzmatycznych dziewczyn – między innymi z Rosji, Australii i Korei Południowej. Wszystkie zostały zaproszone do Nowego Jorku na finałowy casting, podczas którego wybrano ostatecznie dziewięć i to właśnie one stanęły w maju przed obiektywem Davida Simsa.
Marc Jacobs by Marc Jacobs fw 2014/15 Instagram campaign
Wszystkie zdjęcia pojawią się po raz pierwszy w prasie w sierpniu, na początku w Teen VOGUE. Seria dynamicznych ujęć w pełni oddających charakter marki (oraz, nie da się ukryć, przypominających estetykę okładkową LOVE) będzie wspierana online na marcjacobs.com zakulisowymi ujęciami i filmami.
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Polski chłopiec w Hollywood – wszystko, co wiemy o synu Alicji Bachledy-Curuś i Colina Farrella
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć