Lottie Moss dla CK Jeans x Mytheresa.com
Mimo że od hucznego debiutu Kate Moss pod szyldem Calvin Klein minęły ponad dwie dekady, brytyjska supemodelka nadal uchodzi za najsłynniejszą twarz matki. W 1992 roku w Nowym Jorku, jako zaledwie 18-latka, została przedstawiona przez swojego chłopaka, fotografa Mario Sorrenti, dyrektorowi castingu Calvina Kleina. Decyzja zapadła niemal od razu: Kate zostanie nową twarzą linii CK Jeans. Wraz z modelem Markiem Wahlbergiem (aka Marky Mark) pozowali jak para nieśmiałych podlotków – niemal nadzy, ubrani tylko w supermodne grungowe dżinsy, wyglądali niczym nastolatki za młode na sex, drugs & rock’n’roll. Tak rozpoczęła się era heroinowego szyku i szalona kariera jednej z najlepiej opłacanych gwiazd świata mody.
Teraz sukces Kate chce powtórzyć jej młodsza siostra Charlotte Moss, która na początku roku podpisała kontrakt z prestiżową agencją Storm Models, ale uwagę mediów zwróciła już trzy lata temu podczas ślubu Kate i wokalisty zespołu The Kills, Jamiego Hince’a. Nowicjuszka nie musiała długo czekać na pierwsze poważne zlecenie – właśnie wystąpiła w kampanii Calvin Klein Jeans x Mytheresa.com. W ramach The Re-Issue Project powstała limitowana kolekcja ośmiu kultowych modeli denimów spod igły CK, w tym boyfriend jeansów, w których pozowała w latach 90. Kate Moss, czy seksownie obcisłych mom jeans z równie głośnej reklamy z udziałem Brookie Shields.
Do historii marki nawiązuje również fakt, że Lottie stanęła przed obiektywem Michaela Avedon’a, wnuka ikonicznego Richarda Avedon’a, który fotografował wcześniej wspomnianą Brookie. – Lottie naprawdę stanowi istotę dziewczyny Calvin Klein. – zauważa Michael – Intrygująca niewinność i absolutne piękno: naprawdę cudownie było fotografować tę piekną młodą damę.
Wszystkie projekty z linii trafią do sprzedaży na Mytheresa.com. – Według mnie jest tylko jdyna marka, która uosabia czysty amerykański sportswear & denim – Clavin Klein Jeans. – reklamuje kolaborację dyrektor sprzedaży internetowego butiku, Justin O’Shea.
Bad Bunny wystąpi na Super Bowl 2026: co wiemy o halftime show
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice