Aryton fw 2014/15
Już po raz kolejny Aryton zaufał klasycznej, ponadczasowej fotografii. Duet stojący za obiektywem kampanii fw 2014/15 – Magda Wunsche i Agnieszka Samsel – prezentuje współczesną kobietę, która w nowoczesny sposób nosi kultowe modele płaszcza. Przestrzenne fasony, szlachetne kolory i mięsista faktura współistnieją tu z najwyższej jakości tkaninami. Jak tłumaczy dyrektor kreatywna Aryton, Patrycja Cierocka, to właśnie płaszcz stanowi o DNA marki.
Twarzą kolekcji została Emilia Nawarecka, która pozuje w filmowych, pełnych emocji kadrach. Reprezentowana przez D’VISION modelka pojawiała się na wybiegach takich domów mody jak Kenzo, Marc Jacobs, Dolce & Gabbana czy Jil Sander, a także można ją było oglądać w kampaniach Penny Black i Céline oraz na kartach VOGUE Russia, i-D, Harper’s Bazaar Thailand. Emilia jest już kolejną wschodzącą gwiazdą międzynarodowego świata mody, którą Aryton wybrał na twarz swojej kolekcji. Wcześniej w tej roli wystąpiły Asia Piwka, Karolina Wąż oraz Marta Dyks.
Koncepcja artystyczna oraz stylizacje są dziełem Marty Kalinowskiej, która współpracuje z firmą Aryton jako konsultant ds. kolekcji i wizerunku.
Bad Bunny wystąpi na Super Bowl 2026: co wiemy o halftime show
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?