Spotlight Launchmetricks
Portal Lyst właśnie opublikował podsumowanie
ostatniego kwartału w modzie i wyłonił ubrania, które
tym samym będą wiodły prym na jesień 2024.
Lyst Index to kwartalny ranking najgorętszych marek i produktów modowych, a także firma zajmująca się technologią modową i aplikacja do zakupów premium, z której każdego roku korzysta ponad 200 milionów ludzi do przeglądania, odkrywania i kupowania produktów marek i sklepów online. Kwartalny raport Indeksu Lyst uwzględnia zachowania kupujących, w tym wyszukiwania na platformie i poza nią, wyświetlenia produktów i sprzedaż.
Aby śledzić popularności największych modowych marek i produktów, formuła uwzględnia również wzmianki w mediach społecznościowych, statystyki aktywności i zaangażowania na całym świecie w okresie trzech miesięcy. Aby znaleźć najgorętsze produkty na świecie, formuła Lyst filtruje ponad osiem milionów pozycji według liczby wzmianek w mediach społecznościowych, a także wyszukiwania, odsłony stron, interakcji i sprzedaży na samej platformie.
W tym sezonie na liście najgorętszych produktów znajduje się więcej niż dotychczas niezależnych marek, które udowadniają, że aby się przebić w mainstreamie wystarczy mieć odpowiedni produkt. Idealnym przykładem takiego stanu rzeczy są wyprzedane rozszerzane spodnie High Sport, które zyskały wierną rzeszę fanów wśród znawców branży w USA, co zagwarantowało im 6. miejsce w prestiżowym rankingu.
Podobnie ma się rzecz jeśli chodzi o odważną letnią koszulkę Casablanki, która jest jednym z najgorętszych elementów odzieży męskiej w tym kwartale lub sieciówkową marka COS z viralowymi sandałkami. Tymczasem londyńska marka odzieży damskiej Amy Lynn ugruntowała swój status kluczowego gracza na współczesnej scenie mody. Założona w 2017 roku firma, liczba wyszukiwań jej bufiastej sukienki (7. najgorętszego produktu w tym kwartale) wzrosła w kwietniu o 53% po tym, jak zyskała popularność na TikToku i wygenerowała ponad 61,6 mln postów.
Jakie jeszcze trendy staną się viralem? O jakich
projektach będzie marzyła każda fashionistka?
Oto 10 najgorętszych ubrań dla generacji Z na
jesień 2024 według raportu Lyst Instex.
Lyst Index
Współpraca, która pokazuje, że tenis w tym
roku przeżywa prawdziwy mainstreamowy renesans,
a estetyka ukochana przez Zendaye czy
Bellę Hadid zostaje z nami na kolejny sezon.
Loewe pod batutą Johnatana Andresona we współpracy
ze sportową marką On to hołd dla estetyki „tenniscore” –
piękny nieskazitelny design w bieli łączy
się tu z atletyczną pragmatycznością.
Lyst Index
Już nie Samby ani Gazelle. Adidas nie ma jednak
zamiaru odpuścić podium pionera sportowego
obuwia i na rynek wypuszcza kolejny sprzedażowy
hit – Adidas SL72. Czym różni się model
od swoich starszych sióstr?
Ich design jest inspirowany retro klimatem, a delikatna
platforma daje maksimum komfortu. Podobnie jak
inne hitowe produkty marki, buty dostępne są w wielu
soczystych kolorach, a ostatnio były widziane na nogach Belli Hadid.
Lyst Index
Coach po raz pierwszy od IV kwartału 2022 roku ponownie
znalazł się w rankingu najgorętszych marek indeksu
Lyst. Czy jesteśmy, więc świadkami narodzin kolejnej
it-bag? Na to wygląda! Propozycja od Coach to nic
innego jak interpretacja kultowej bagietki w stylu
Y2K, w pełnym „cichego luksusu” wydaniu.
Idealna zarówno na spotkania biznesowe, jak i
wieczorowe wyjścia – model ten stanie się ulubionym
atrybutem w szafie każdej minimalistki.
Lyst Index
Najwyraźniej agresywna strategia marketingowa się
opłaca. Paryska marka Casablanca wypuściła na
rynek kolekcję Pre-Fall 2024, której kampania
została nakręcona w Cannes, a projekty były
noszone przez Lewisa Hamiltona i Justina Biebera.
Lyst Index
Uwielbiana przez Ashley Olsen i Alexę Chung.
Marka Dragon Diffusion specjalizująca się w
tkanej skórze nawiązała współpracę z francuskim
brandem Rouje, aby wypuścić na rynek torebkę z
limitowanej edycji, co poskutkowało 5. miejscem na liście Lyst.
Lyst Index
Uwielbiają je stylistki i redaktorki mody, a to
wszystko przez ich komplementujący sylwetkę fason
oraz wykonanie z bawełny. Marketing również zrobił
swoje, dając tym samym 6. miejsce na liście
Lyst Index – bo chyba nie ma magazynku, który
nie napisałby o viralowych spodniach od High Sport…
Lyst Index
Balowe sukienki typu „babydoll” w tym sezonie
przeżywają wielki comeback. Właśnie spełnia się
największe marzenie każdej kobiety, która w dzieciństwie
ubierała sukienki z obszernymi rękawkami i rozkloszowanym
dołem, a model od Amy Lynn znajduje się na
wishliście naczelnych przedstawicielek gen Z.
Lyst Index
Jak co sezon na liście Lyst Index nie mogło zabraknąć
marki COS – tym razem z sanałami
wykonanymi z czarnej gumy, przypominającymi
obuwie rybackie (stąd też ich nazwa). Plotka głosi,
że wszędzie są soldout, dlatego jeśli na nie trafisz
nie wahaj się ani chwili przed zakupem!
Lyst Index
Sezon jesień-zima 2024 będzie stał pod znakiem
sneakersów, a te od Dries van Noten to świetny
zamiennik dla tych od Loewe czy Adidas.
Eleganckie buty inspirowane halówkami
świetnie uzupełnią każdy streetwear.
Lyst Index
Prada i w tym sezonie nie schodzi z podium jako
3. najgorętsza marka w tym sezonie według
Lyst Index, a okulary od marki Symbole zamykają tym
samym listę najbardziej pożądanych produktów tego sezonu.
Spotlight Launchemtricks
Kosmetyczne FOMO na czerwiec 2025: 7 nowości, które rozpalają social media i pielęgnacyjne listy życzeń
Wzory na jesień 2025 – przegląd motywów, które zdominują ulice. Lista wzorów i inspiracji
Quiz: jakim stylem ubierasz się na co dzień? 5 pytań, z którymi poznasz swój typ
Najbardziej zaskakujące kolory mody 2025 – 8 zaskakujących odcieni, które podbiją jesień
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić