Logotyp serwisu miumag.pl

Blake Lively debiutuje z marką kosmetyczną. Co wiemy o produktach Blake Brown?

Redakcja | Utworzono: 2024-08-01

Spis treści


Blake Lively zakłada markę kosmetyczną
Blake Lively marka Blake Brown
Marki kosmetyczne gwiazd – Rare Beauty, Fenty Beauty, Rhode

Instagram @blakebrownbeauty

 

Zaczęło się od słynnych już dziś lip-kitów Kylie Jenner, które w 2015

roku zrewolucjonizowały świat kosmetyczny na zawsze. Od tego czasu

na rynku beauty pojawia się coraz więcej marek zakładanych przez celebrytów: aktorki, wokalistki, modelki czy influencerki. Jednym

powodzi się lepiej, innym gorzej. Ci pierwsi bez wątpienia przyznają

jednak, że dobrze poprowadzony biznes kosmetyczny to 

prawdziwa żyła złota.

 

Nie wierzycie? Wystarczy spojrzeć na Rihannę, która, choć znana

ze swojej twórczości muzycznej, od dziesięciu lat nie wypuściła

żadnego albumu. Dlaczego? Ponieważ może sobie na to pozwolić

dzięki globalnemu sukcesowi Fenty Beauty.

 

Wygląda na to, że rynku już za chwilę pojawi się kolejna marka

założona przez hollywoodzką gwiazdę. Blake Lively ogłosiła bowiem

właśnie swój nowy biznes. Co wiemy o Blake Brown?

Sprawdźcie poniżej.

 

Instagram @blakebrownbeauty

 

Blake Lively zakłada markę kosmetyczną

 

O tym, że startuje z własną marką kosmetyczną, Blake Lively poinformowała na swoim instagramowym profilu zaledwie kilkanaście godzin temu. To właśnie tam udostępniła krótkie zdjęcia promujące jej najnowszą linię kosmetyczną. Pod zdjęciami Blake napisała, że nad projektem pracowała przez ostatnie siedem lat, i nie może się już doczekać, kiedy produkty wyjdą na światło dzienne. Nie kryła też swojej radości, że to już niedługo i że wreszcie może o tym powiedzieć oficjalnie.

 

Zdradziła także, że kosmetyki Blake Brown będą dostępne w sieci sklepów Target. Zła wiadomość? Z posta aktorki wynika, że na razie kupić je będzie można wyłącznie w Stanach Zjednoczonych, gdzie trafią do sprzedaży w pierwszym tygodniu sierpnia.

 

Pracowałam nad tym od siedmiu lat. Mój sekret nareszcie wychodzi

na światło dzienne. Dołożyliśmy wszelkich starań, by stworzyć linię produktów, które same się bronią, o których nie trzeba dużo mówić.

Nie możemy się doczekać, aż trafią w wasze ręce”

 

– napisała na Instagramie Blake Lively

  

Instagram @blakebrownbeauty

 

Blake Lively marka Blake Brown

 

Blake Brown to marka założona przez Blake Lively. W czasie,

gdy większość gwiazd skupia się na promocji swoich produktów do 

makijażu lub pielęgnacji skóry, aktorka znana z serialu „Plotkara”

postanowiła postawić na włosy. Linia kosmetyczna opiewa na aż 

8 produktów, które w kompleksowy sposób zadbają o zdrowe,

gładkie i błyszczące pasma.

 

Jak mówi założycielka marki, celem było stworzenie produktów do pielęgnacji włosów o najwyższej jakości, które będą wegańskie, nietestowane na zwierzętach, ogólnodostępne, ekologiczne i przyjemne w użyciu.

 

Byliśmy bezkompromisowi, dlatego zajęło to absurdalnie dużo

czasu, ale produkty pokazują nasz poziom

zaangażowania i ścisłej kontroli jakości”.

 

Linia trafi na sklepowe półki już 4 sierpnia, a wszystkie produkty, zaczynając od szamponów, po maski i produkty do stylizacji, będą kosztować mniej niż 25 dolarów. Wśród produktów marki Blake Brown wyróżnić można: szampon odżywczy, szampon wzmacniający, maskę odżywczą, maskę wzmacniającą, eliksir pielęgnacyjny typu All-In-wONEder, suchy szampon oraz bogatą maskę ​​resetującą przed szamponem.

 

Instagram @rhode

 

Marki kosmetyczne gwiazd – Rare Beauty, Fenty Beauty, Rhode

 

Jeszcze kilka lat temu gwiazdy wchodziły w kolaboracje z wielkimi

graczami na rynku kosmetycznym, tworząc autorskie, limitowane

czasowo produkty. Dziś to aktorki, modelki i wokalistki rozdają karty

w branży beauty. Jak?

 

Wszystko zaczęło się od Kylie Jenner, której marka Kylie Cosmetics zrewolucjonizowała podejście do biznesów gwiazd. Niekwestionowany, światowy sukces najmłodszej Kardashianki zachęcił do inwestowania we własne pomysły, które, choć może i bardziej kosztowne oraz czasochłonne, zwracają się z nawiązką i to kilkukrotnie.

 

W ten oto sposób niedługo później na rynku pojawiła się marka Fenty Beauty autorstwa Rihanny, która dziś jest jednym z głównych graczy za sprawą swoich wartości: inkluzywności, różnorodności i braku wykluczania. Oczywiście polityka wizerunkowa firmy to nie jedyna kwestia, która przyczyniła się do sukcesu marki. Kosmetyki Fenty Beauty bronią się same najwyższą jakością.

 

W 2020 roku na rynku zadebiutowała również marka Seleny Gomez. Rare Beauty niemalże natychmiast podbiło serca czołowych influencerek beauty za sprawą wysokiej jakości formuł, innowacyjnych rozwiązań oraz doskonałego w tamtym czasie marketingu.

 

A jeśli już o marketingu mowa, nie sposób nie wspomnieć o absolutnej królowej wykorzystywania internetu oraz trendów, by generować zyski. Hiley Bieber wypuściła niedawno swoją linię kosmetyków Rhode, które automatycznie stały się ulubionymi dziewczyn na całym świecie. Czy to za sprawą jakości produktów, czy może estetyki, którą promuje firma? Trudno stwierdzić, jednak wiadomo, że Rhode generuje obecnie gigantyczne zyski.

 

Instagram @blakebrownbeauty

 

WIDEO

viral

Zara – TOP 6 perfum na letnią randkę. Magia miłości ukryta w flakonie

trend alert