
Co sprawia, że kobieta czuje się wyjątkowa? Nowa sukienka, komplement, a może świadomość, że jej historia ma znaczenie? Według raportu „HerStories” 2023 jedynie 33% Polek potrafi nazwać siebie wyjątkowymi. To liczba zaskakująco niska, a jednocześnie znacząca. Dlatego L’Oréal Paris – marka, która od dekad powtarza słynne „bo jesteś tego warta” – postanowiła oddać głos kobietom i przenieść do Warszawy wyjątkowy projekt. Po raz pierwszy w Polsce odbyła się lokalna odsłona globalnego Le Défilé L’Oréal Paris – pokazu, który zwykle otwiera Paris Fashion Week. Tam na wybiegu szły m.in. Kendall Jenner czy Eva Longoria. W Warszawie – ambasadorki, aktywistki i zwyciężczynie konkursu.
W tym tekście znajdziesz:

L’Oréal Paris

L’Oréal Paris
Pokaz L’Oréal Paris w Polsce nie był jedynie kolejną prezentacją kolekcji, ale symbolicznym gestem. Marka, od lat wspierająca kobiety w budowaniu poczucia własnej wartości, zdecydowała się przenieść ideę Le Défilé poza Paryż. To wydarzenie, które na świecie gromadzi gwiazdy i ambasadorki, w Warszawie zyskało wyjątkowy, emocjonalny charakter.
Współpraca z drogerią Rossmann zaowocowała konkursem, w którym kobiety i mężczyźni mogli podzielić się swoim „manifestem wartości”. Zgłosiło się ponad 500 osób. Spośród nich wybrano 15 historii – o macierzyństwie, sile w codzienności, budowaniu relacji i odwadze bycia sobą. Zwyciężczynie i zwycięzcy pojawili się na wybiegu obok ambasadorek marki i osób publicznych, udowadniając, że każdy głos jest wart usłyszenia.

L’Oréal Paris

L’Oréal Paris
Pokaz został podzielony na trzy segmenty – kobiecość, macierzyństwo i relacje. Każdy miał własną oprawę muzyczną, choreografię i narrację, która wzmacniała przekaz. Głos ambasadorek – Grażyny Torbickiej i Magdaleny Boczarskiej – wybrzmiewał jak przewodnik po kobiecych doświadczeniach, które łączyły się w spójną opowieść.
Na wybiegu pojawiły się ambasadorki L’Oréal Paris: Julia Wieniawa, Grażyna Torbicka i Magdalena Boczarska, w stylizacjach od Answear, PRM i Vanda Novak. Obok nich wystąpiły influencerki i aktywistki, w tym Żaklina Tan Dinh, Marta Lech-Maciejewska i Martyna Kaczmarek, a także osoby związane z marką od lat. Pokaz stał się przestrzenią dla różnorodnych stylów – od elegancji po codzienną swobodę – ale przede wszystkim dla różnorodnych głosów.

L’Oréal Paris

L’Oréal Paris
Pokaz w Warszawie wzbogaciła obecność kobiet aktywnie działających na rzecz równości i siostrzeństwa. Na wybiegu pojawiły się m.in. Olga Kozierowska, założycielka „Sukcesu pisanego szminką”, dziennikarka i aktywistka Bianka Zalewska, prawniczka Sylwia Gregorczyk-Abram oraz Aleksandra Karasińska, redaktor naczelna Forbes Women.
To one, obok zwyciężczyń konkursu, przypomniały, że siła kobiet nie wynika z perfekcji, ale z różnorodności doświadczeń. L’Oréal Paris chciał podkreślić, że prawdziwe piękno tkwi w autentyczności i odwadze, by być sobą – niezależnie od wieku, roli czy historii.

L’Oréal Paris

L’Oréal Paris
Pokaz w Warszawie miał znaczenie nie tylko modowe, ale także społeczne. Stał się przestrzenią, w której moda była językiem opowieści, a wybieg – metaforą drogi każdej kobiety.
„Każda kobieta ma historię wartą opowiedzenia. Naszym celem było oddanie głosu konsumentkom i pokazanie, że wyjątkowość nie wynika z perfekcji, ale z różnorodności doświadczeń i odwagi, by być sobą. Chcemy, by każda kobieta mogła powiedzieć z dumą – jestem tego warta.”
– podkreślała Magdalena Efler, Brand Advocacy Leader L’Oréal Paris Poland & Baltics.
Hasło „Bo jesteś tego warta”, powtarzane przez dekady w reklamach, tego dnia nabrało nowego, bardzo osobistego znaczenia.

L’Oréal Paris

L’Oréal Paris
Materiał sponsorowany
Najlepsze perfumy arabskie unisex – ranking 8 zmysłowych, ponadczasowych zapachów 2025
Ozempikowe paznokcie – zdradzają, czy odchudzałaś się kontrowersyjnym lekiem
Szybkie fryzury dla leniwych. Nie uwierzysz, że zajmują dosłownie kilka sekund
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Victoria Beckham dostała aż 15 pierścionków zaręczynowych. Mamy ich zdjęcia
Torebki na jesień 2025 z Zary, które wyglądają jak prosto z wybiegu
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?