
Spis treści
Juicy Tubes: kosmetyczna legenda z blaskiem tamtych lat
Paris Hilton, Ed Westwick i Chad Michael Murray: twarze nostalgii
Błyszczyk Juicy Tubes 2025: nowa odsłona klasyki
W czasach, gdy błyszczyk do ust był równie niezbędny jak limitowane jeansy Miss Sixty i flip phone Motoroli, Juicy Tubes od Lancôme były królowymi każdej kosmetyczki. Teraz, 25 lat po premierze, kultowe błyszczyki wracają z hukiem – i robią to w towarzystwie najbardziej ikonicznych twarzy lat 2000.

Lancôme
Juicy Tubes: kosmetyczna legenda z blaskiem tamtych lat
Po raz pierwszy zadebiutowały w 2000 roku i błyskawicznie stały się kosmetycznym must-have. Lśniące, smakowite, z aplikatorem w formie tubki i lekko słodkawym zapachem, Juicy Tubes nie tylko nadawały ustom blasku, ale też definiowały styl całej generacji. Kiedy w 2004 roku Paris Hilton pokazywała zawartość swojej torebki, a w niej Juicy Tube, każda nastolatka wiedziała jedno: to ten błyszczyk.
Przy okazji 25. rocznicy swojego powstania, Lancôme odpala pełną nostalgii kampanię Juicy Kissing Web, łączącą klimat lat Y2K z energią nowego pokolenia beauty lovers.
Juicy Tubes wracają dokładnie w momencie, gdy styl Y2K przeżywa drugą młodość. Wystarczy spojrzeć na TikToka: mini torebki, cieniutkie brwi, baby tee i… powrót kultowych błyszczyków, który odbija światło jak lustrzana kula w klubie. Hasło kampanii Lancôme „Kisses are better with Juicy” to nie tylko slogan — to aktualne beauty motto na całe lato 2025.
Nasz redakcyjny pro tip? Nałóż Juicy Tube na matową konturówkę, aby uzyskać efekt 3D lips. Usta będą wyglądały na pełniejsze, bardziej wypoczęte i ultra-glam. Jeśli chcesz wypróbować total look w stylu Y2K – zestaw błyszczyk z niebieskimi cieniami i mokrymi włosami zaczesanymi na bok.

Instagram @2000sanxiety

Instagram @2000sanxiety
Paris Hilton, Ed Westwick i Chad Michael Murray: twarze nostalgii
W kampanii wzięli udział niekwestionowani idole lat dwutysięcznych. Paris Hilton, ubrana w różowy welur i z diamentową spineczką we włosach, odnajduje zagubioną Juicy Tube i rzuca kultowe „That’s hot” z aktualizacją: „Tylko że teraz wyglądam jeszcze lepiej”.Ed Westwick w roli Chucka Bassa powraca na Upper East Side, wspominając zapach Marshmallow Electro, który przenosi go do tajemniczej limuzyny (Gossip Girl approved). Chad Michael Murray przypomina sobie romantyczne sceny z filmu A Cinderella Story – i zdradza, że dziś jego ulubiony błyszczyk testuje na… swojej żonie.
A Kelly Rowland? Wraz z Juicy Tube przenosi się wprost do lat, kiedy jej głowę zdobiły krótko wywinięte, bordo pasma , a w każdym radiu słyszeliśmy utwór „Dilemma„.

Instagram @2000sanxiety

Instagram @2000sanxiety
Błyszczyk Juicy Tubes 2025: nowa odsłona klasyki
Choć od premiery minęło ćwierć wieku, formuła błyszczyka Lancôme wciąż pozostaje niemal niezmieniona: soczyście błyszcząca, lekko owocowa, z efektem „mokrych ust” i 4-godzinnym nawilżeniem. Do tego zero lepkości – tylko efekt „juicy” w najbardziej luksusowym wydaniu.
W ofercie znajduje się 8 odcieni: od klasycznego nude, przez malinę i jagodę, aż po przezroczysty błyszczyk, który idealnie sprawdza się do warstwowego makijażu. Każdy z nich kosztuje 25 dolarów, co w przeliczeniu daje 120 złotych i można je kupić na lancome.pl Radzimy jednak się śpieszyć – niektóre kolory są już całkowicie wyprzedane

Lancôme

Lancôme