Logotyp serwisu miumag.pl

Nurture T-shirt by Łukasz Jemioł – moda w szczytnym celu

Redakcja | Utworzono: 2014-07-30

Nurture t-shirt by Łukasz Jemioł

Jeden z czołowych polskich projektantów mody – Łukasz Jemioł – dołączył do grona artystów patronujących Nurture the World. Ta międzynarodowa inicjatywa społeczna do tej pory działała w USA i Brazylii, a od lutego 2014, pod nazwą Nurture the World Europe, rozwija się także w Polsce. W ramach projektu sprzedawane są dobrej jakości produkty, z których częściowy dochód wspiera dożywianie dzieci.

 

Specjalnie dla organizacji Nurture the World Europe Łukasz Jemioł zaprojektował koszulkę pod hasłem Nurture t-shirt by Łukasz Jemioł. Bawełniany t-shirt z motywem serca i motyla został uszyty w czterech wersjach kolorystycznych. Klasyczny fason i luźna konstrukcja zapewniają wygodę i oryginalnie prezentują się na sylwetce, a delikatne przebarwienia dodają całości nonszalanckiego charakteru.

 

Część wpływów ze sprzedaży zostanie przeznaczona na dożywianie najmłodszych w polskich szkołach. Jeden t-shirt to aż 10 posiłków dla głodnych dzieci! Projekt prowadzony jest we współpracy z PCK.

 

T-shirty Łukasza Jemioła można kupować w butiku projektanta Space przy Pl. Dąbrowskiego 8 w Warszawie oraz za pośrednictwem SHOWROOM.PL. Na rzecz akcji platforma całkowicie zrzeka się swojej prowizji.

Nurture t-shirt by Łukasz Jemioł

Nurture t-shirt by Łukasz Jemioł

Nurture t-shirt by Łukasz Jemioł

Nurture t-shirt by Łukasz Jemioł

WIDEO

viral

Kosmetyczne FOMO na czerwiec 2025: 7 nowości, które rozpalają social media i pielęgnacyjne listy życzeń

trend alert