Wear

H&M prezentuje nowy lookbook Studio na sezon ss 2018. Już niebawem

kolekcja trafi także na wybieg podczas Paris Fashion Week.

 

 

Pokaz zostanie zorganizowany w paryskim Musée des Arts Décoratifs przy Rue de Rivoli, gdzie w drugiej części tego roku ruszy sponsorowana przez H&M wystawa poświęcona Japonii. Ekspozycja, która ma stanowić podsumowanie 150-letniej wymiany kulturalnej między Francją i Japonią, będzie równocześnie rozwinięciem inspiracji stojących za linią H&M Studio ss 2018. Projekty pełne są odniesień do japońskiego minimalistycznego wzornictwa oraz cichego wdzięku.

 

Przy okazji marka kontynuuje  strategię see now, buy now – ubrania, obuwie i akcesoria  trafią do sprzedaży online bezpośrednio po show już 28 lutego, a w wybranych sklepach na całym świecie pojawią się 1 marca

 

H&M Studio ss 2018

 

 

 

„ ”

 

 

Musée des Arts Décoratifs jest kultowym miejscem. Cieszymy się, że mamy

okazję pokazać H&M Studio w lokalizacji, która później będzie gościć ważną

wystawę o sztuce Japonii, która miała wielki wpływ na naszą kolekcję.

To dla nas istotne, że sponsorujemy wystawę, która bez wątpienia

zagłębi się w piękno i stylową wrażliwość Japonii.

 

– Perrnilla Wohlfahrt

szefowa działu projektowania H&M

zobacz na jednej stronie