23
04
2017
Kampania RAY BAN ss 2017 autorstwa Stevena Klein
RAY BAN ss 2017
Za obiektywem kampanii RAY BAN ss 2017 stanął
amerykański fotograf Steven Klein.
Seria niezwykłych zdjęć stanowi protest przeciwko zakorzenionym w społeczeństwie stereotypom, które nie pozwalają jednostce w pełni być sobą. Steven Klein uchwycił na swoich fotografiach momenty, w których główni bohaterowie rozprawiają się z przeszłością, aby w pełni uwolnić swoją osobowość ł i zmienić siebie na lepsze.
Marka Ray-Ban obchodzi w tym roku 80. urodziny i z tej okazji koncepcja autentyczności jest silniejsza, bardziej wyrazista i zaskakująca niż kiedykolwiek. Na pierwszym planie pozują zarówno kultowe modele – ponadczasowe Ray-Ban Aviator, Ray-Ban Clubmaster i Ray-Ban General, jak i nowości w stylu Ray-Ban Blaze i Ray-Ban Dean.
RAY BAN ss 2017
„ ”
Tematem kampanii jest różnorodność i indywidualizm. Cała koncepcja oparta jest na kreowaniu rzeczywistości, w której ludzie mają możliwość przechodzenia z jednego świata do drugiego, nie patrząc wstecz.
Jedną z najlepszych rzeczy w tej kampanii jest jej autentyczność. Ktokolwiek zakłada okulary Ray-Ban, wyraża jednocześnie swoją własną osobowość, nie udając kogoś, kim nie jest.
– Steven Klein
RAY BAN ss 2017
RAY BAN ss 2017
RAY BAN ss 2017
RAY BAN ss 2017