Wear

Anja Rubik od lat inspiruje kobiety na całym świecie. Kochamy nie tylko kolejne kampanie z jej udziałem, okładki czołowych magazynów i zabójcze looki z wybiegów, ale również jej unikalny styl balansujący na pograniczu paryskiego szyku i nowojorskiej nonszalancji. Teraz naśladowanie tej wyjątkowej elegancji stanie się jeszcze prostsze, bo polska top modelka postanowiła zmierzyć się z kolejnym wyzwaniem i specjalnie dla Mohito stworzyła swoją pierwszą pełną kolekcję ubrań i akcesoriów. Oto szczegóły jednej z najgorętszych kolaboracji roku!

 

Ekskluzywna linia Anji Rubik dla Mohito trafi do sprzedaży 14 listopada i będzie stanowić doskonałe odzwierciedlenie garderoby, jaką Anja preferuje na co dzień. - Bardziej niż kolekcję w tradycyjnym znaczeniu, chciałam pokazać zestaw ikonicznych, wyprzedzających trendy basic’ów. - zdradza - Zaprojektowałam kolekcję ready-to-wear wraz z akcesoriami, które moim zdaniem każda kobieta powinna mieć w swojej szafie: wyrafinowanej i szykownej. Tak powstał wyjątkowy miks, który każda dziewczyna może śmiało nosić nie tylko w tym, ale także w nadchodzących sezonach.

 

Zgodnie z pomysłem modelki podczas procesu projektowania szczególnie skupiono się na bazowych elementach, takich jak t-shirt z logiem AR (zaprojektowanym specjalnie dla Mohito przez Anję) czy miękkie, luźne swetry. Część modeli wyróżnia także surowe wykończenie, nadające całości wielkomiejskiego sznytu, a ich niezobowiązujący charakter genialnie podkreślają dodatki - skórzany plecak czy srebrna kopertówka. Co najlepsze, wszystkie projekty można dowolnie zestawiać z innymi i nakładać na siebie warstwowo, kreując w ten sposób zawsze modny melanż klasyki i nowoczesności. Dodatkowo, dla odważnych tropicielek trendów modelka przygotowała coś specjalnego, nawiązującego do wybiegowych looków. Pojawia się tutaj m.in. długa do samej ziemi, połyskująca suknia na cienkich ramiączkach, koszula z wycięciami na ramionach, spodnie z zamszowymi frędzlami oraz srebrna kurtka o kroju bomber.

 

W palecie króluje zestawienie bieli, czerni i szarości, które idealnie dopełnia szczypta khaki, beżu oraz srebrnego metaliku. Całość uszyto z najlepszej jakości materiałów, w tym także miękkiej skóry, naturalnej wełny oraz jedwabiu. Ceny wahają się od 59,99 zł za wybrane akcesoria do 699,99 zł za skórzane spodnie. 

 

Kolekcję promuje sesja zdjęciowa autorstwa fotografki Paoli Kudacki, mającej na swoim koncie dziesiątki edytoriali oraz kampanie dla takich marek jak YSL, Max Mara czy Giuseppe Zanotti. Zdjęcia zostały wykonane w dwóch sceneriach w Nowym Jorku: na dachu jednego z wieżowców oraz w studiu. Za koncepcję artystyczną oraz stylizacje odpowiadała sama Anja Rubik!

zobacz na jednej stronie