05
11
2020
Tommy Icons fall 2020: Celebracja otwartości i różnorodności
Tommy Icons fall 2020
Najnowsza kampania Tommy Icons fall 2020 stanowi
kolejną odsłonę projektu Moving Forward Together,
który celebruje otwartość i różnorodność twarzy marki.
Umacniając tych, którzy nie są wystarczająco reprezentowani w świecie mody, Tommy Hilfiger z każdym sezonem przedstawia wzór tego, jak w obecnych czasach powinny wyglądać kampanie wizerunkowe. Występują w nich modelki i modele z różnorodnych środowisk, różnego pochodzenia, wieku, rozmiaru i tożsamości płciowej.
Tommy Icons fall 2020
Tej jesieni ambasadorzy kolekcji Tommy Icons stanęli
przed obiektywem Dan'a Martensen.
Są wśród nich Halima Aden (czarnoskóra top modelka nosząca hijab), Carolyn Murphy (supermodelka lat 90. i orędowniczka na rzecz ekologii), Dilone (modelka, aktorka i aktywistka społeczna, znana z androgynicznego wizerunku), Michaela DePrince (światowej sławy baletnica, w dzieciństwie osierocona podczas wojny w Sierra Leone), Soo Joo Park (modelka i działaczka na rzecz zwiększenia reprezentacji społeczności BIPOC w świecie mody i urody), Jasmine Sanders (wielokulturowa supermodelka, która działa na rzecz sprawiedliwości społecznej), Precious Lee (pionierska czarnoskóra modelka plus size) oraz Audrey Hilfiger (artystka, aktywistka i przedsiębiorczyni, która wspiera społeczność LGBTQI+ ).
Tommy Icons fall 2020
Tommy Icons fall 2020
Tommy Icons fall 2020