

Jimmy Choo Exotic, limited edition, 60 euro
Na osłodę końca lata w tym sezonie zapachową niespodziankę przygotował nie tylko Marc Jacobs (już nie możemy doczekać się słodkiego Honey), ale także Jimmy Choo. Już w sierpniu w perfumeriach Sephora oraz butikach projektanta można będzie kupić wprost eksplodujący owocowymi nutami Exotic.
W deserowym menu różowy grejpfrut, sorbet porzeczkowy i soczyste maliny, a wszystko uzupełnione odrobiną tropikalnej męczennicy i udekorowane kwiatem tygrysiej orchidei. Ma być apetycznie, pysznie, uzależniająco i odrobinę niebezpiecznie, co sugeruje drapieżna kampania bazpośrednio nawiązująca do wodzącego na pokuszenie pytona.
Flakon ma kosztować 60 euro. Uwaga, to edycja limitowana!

Jimmy Choo Exotic, limited edition, 60 euro
Kremy, które zastępują wizytę u kosmetyczki – ranking najlepszych formuł, które naprawdę działają
Zabiegi pielęgnacyjne zamiast botoksu. Przetestowałam 5 z nich i żałuję, że nie zrobiłam tego wcześniej
Luksusowe perfumy arabskie, które pachną drożej, niż kosztują – ranking zapachów o jakości premium
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Victoria Beckham dostała aż 15 pierścionków zaręczynowych. Mamy ich zdjęcia
Tiulowy pedicure – czym jest? To subtelna elegancja, która otuli stopy i nada im szyku