

Gucci Bright Diamante
65 sekund – tyle wystarczy, aby pokazać tęczową feerię barw kapsułowej linii skórzanych akcesoriów Gucci na sezon pre-fall 2014. Kolekcję pod hasłem Bright Diamane promuje energetyczny spot z udziałem plejady topowych dziewczyn: Zuzy Bijoch, Kasi Struss, Suvi Koponen, Nadji Bender oraz Diany Moldovan.
Akcja rozgrywa się na imponujących rozmiarów scenie, która swoim kształtem i rozmieszczeniem kolorów przypomina kostkę Rubika. Poszczególne barwy – od soczystej fuksji, przez miodową żółć, po neutralną biel – zdobią kolejne pomieszczenia przestrzennej instalacji, po której w rytm remixu Double Edge przemieszczają się monochromatyczne sylwetki modeli i modelek. Z jednobarwnymi strojami kontrastują wyraziste odcienie akcesoriów Bright Diamante, a wśród nich torebki, saszetki, mokasyny, męskie aktówki, a wreszcie podróźne kufry (na biżuterię i kapelusze) oraz walizki.
Wszystkie elementy z serii zostały wykonane we Włoszech z najwyższej jakości skóry i ozdobione charakterystycznym nadrukiem Gucci – Diamante, który składa się z maleńkich, ukośnych ścianek układających się w diament. Tym razem słynny print występuje w naprawdę elektryzującej, tryskającej kolorami odsłonie. Jednym słowem: #bright.
#t=23lHtJPFLgizw#t=23
Jonathan Bailey z tytułem najseksowniejszego mężczyzny 2025
Heidi Klum debiutuje jako Meduza podczas Halloween 2025
Kourtney Kardashian wymyśliła lizaki dla zdrowia intymnego. Internet oszalał, a cena kusi
Victoria Beckham dostała aż 15 pierścionków zaręczynowych. Mamy ich zdjęcia
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Tiulowy pedicure – czym jest? To subtelna elegancja, która otuli stopy i nada im szyku