Disney+ kampania
Logotyp serwisu miumag.eu

THECADESS: Nowa modna marka wkracza na polski rynek!

Redakcja | Utworzono: 2014-06-04

LoveConcept

Thecadess to nowa marka na polskim rynku, którą wypada znać i uważnie śledzić. Tworzy ją zdolny duet Piotra Sałaty i Radka Rocińskiego – pasjonatów od lat współkreujących stołeczną scenę modową. Piotr pracował przy niezliczonej ilości pokazów i sesji zdjęciowych, a popularność przyniósł mu program w TVN Style Jak dobrze wyglądać nago, gdzie stał się ekspertem od metamorfoz. Radek to stylista fryzur, artysta i niezwykła osobowość. Wieloletnie doświadczenie w pracy z kobietami odkryły w nim drzemiące marzenia o zrealizowaniu własnej kolekcji ubrań.

 

To właśnie ten stylowy tandem stoi za sukcesem pierwszego polskiego concept store’u LoveConcept, który łączy wyjątkowy salon fryzjerski ze sklepem z ubraniami polskich projektantów. Teraz przyszedł czas na nowe wyzwania i stworzenie własnego brandu!

 

Kolekcje Thecadess kierowane są do kobiet, które kochają modę z najwyższej półki. Wyrafinowane, ale proste kroje przypadną do gustu miłośniczkom ponadczasowości i topowych trendów. Ubrania z metką Thecadess to wysoka jakość, która idzie w parze z rozsądnymi cenami. Wszystkie modele są szyte w Polsce, co stanowi dla twórców marki jeden z najważniejszych aspektów realizacji projektów.

 

U nas przedsmak pierwszego lookbooka Thecadess na sezon ss 2014. Ciąg dalszy nastąpi!

Thecadess ss 2014

WIDEO

viral

Pokaz Victoria’s Secret 2025: wszystko, co wiemy o najbardziej kobiecym pokazie sezonu

trend alert