Disney+ kampania
Logotyp serwisu miumag.eu

THECADESS: Nowa modna marka wkracza na polski rynek!

Redakcja | Utworzono: 2014-06-04

LoveConcept

Thecadess to nowa marka na polskim rynku, którą wypada znać i uważnie śledzić. Tworzy ją zdolny duet Piotra Sałaty i Radka Rocińskiego – pasjonatów od lat współkreujących stołeczną scenę modową. Piotr pracował przy niezliczonej ilości pokazów i sesji zdjęciowych, a popularność przyniósł mu program w TVN Style Jak dobrze wyglądać nago, gdzie stał się ekspertem od metamorfoz. Radek to stylista fryzur, artysta i niezwykła osobowość. Wieloletnie doświadczenie w pracy z kobietami odkryły w nim drzemiące marzenia o zrealizowaniu własnej kolekcji ubrań.

 

To właśnie ten stylowy tandem stoi za sukcesem pierwszego polskiego concept store’u LoveConcept, który łączy wyjątkowy salon fryzjerski ze sklepem z ubraniami polskich projektantów. Teraz przyszedł czas na nowe wyzwania i stworzenie własnego brandu!

 

Kolekcje Thecadess kierowane są do kobiet, które kochają modę z najwyższej półki. Wyrafinowane, ale proste kroje przypadną do gustu miłośniczkom ponadczasowości i topowych trendów. Ubrania z metką Thecadess to wysoka jakość, która idzie w parze z rozsądnymi cenami. Wszystkie modele są szyte w Polsce, co stanowi dla twórców marki jeden z najważniejszych aspektów realizacji projektów.

 

U nas przedsmak pierwszego lookbooka Thecadess na sezon ss 2014. Ciąg dalszy nastąpi!

Thecadess ss 2014

WIDEO

viral

Dokument „Victoria Beckham” przedstawia jej całą rodzinę. Wiedzieliście, że Posh ma rodzeństwo?

trend alert