

LoveConcept
Thecadess to nowa marka na polskim rynku, którą wypada znać i uważnie śledzić. Tworzy ją zdolny duet Piotra Sałaty i Radka Rocińskiego – pasjonatów od lat współkreujących stołeczną scenę modową. Piotr pracował przy niezliczonej ilości pokazów i sesji zdjęciowych, a popularność przyniósł mu program w TVN Style Jak dobrze wyglądać nago, gdzie stał się ekspertem od metamorfoz. Radek to stylista fryzur, artysta i niezwykła osobowość. Wieloletnie doświadczenie w pracy z kobietami odkryły w nim drzemiące marzenia o zrealizowaniu własnej kolekcji ubrań.
To właśnie ten stylowy tandem stoi za sukcesem pierwszego polskiego concept store’u – LoveConcept, który łączy wyjątkowy salon fryzjerski ze sklepem z ubraniami polskich projektantów. Teraz przyszedł czas na nowe wyzwania i stworzenie własnego brandu!
Kolekcje Thecadess kierowane są do kobiet, które kochają modę z najwyższej półki. Wyrafinowane, ale proste kroje przypadną do gustu miłośniczkom ponadczasowości i topowych trendów. Ubrania z metką Thecadess to wysoka jakość, która idzie w parze z rozsądnymi cenami. Wszystkie modele są szyte w Polsce, co stanowi dla twórców marki jeden z najważniejszych aspektów realizacji projektów.
U nas przedsmak pierwszego lookbooka Thecadess na sezon ss 2014. Ciąg dalszy nastąpi!

Thecadess ss 2014
Biało-czerwony Manhattan. Lewandowscy rozświetlili Empire State Building – i to dosłownie
Polak z szansą na Grammy. Kim jest Mateusz Kowalski nominowany do najważniejszej nagrody muzycznej świata?
Jonathan Bailey z tytułem najseksowniejszego mężczyzny 2025
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Victoria Beckham dostała aż 15 pierścionków zaręczynowych. Mamy ich zdjęcia
Tiulowy pedicure – czym jest? To subtelna elegancja, która otuli stopy i nada im szyku