

O tym, że ciężkie łańcuchy z figlarnymi hasłami od Lanvin staną się przebojem sezonu i trafią do szalonej lości jesiennych VOGUE’ów, przepowiadałyśmy już w lipcu. I nie pomyliłyśmy się ani trochę, bo biżuteryjne cacka spod szyldu #happy, #love czy #help, oprócz tego że nie na żarty zauroczyły stylistów z topowych tytułów, to jeszcze stały się jednym z najgorętszych akcesoriów w garderobach stałych bywalców podczas trwających właśnie fashion weekeów.
Jednak Elbaz nie powiedział jeszcze ostatniego słowa, bo gdy pierwsza fala biżuteryjnego szaleństwa ucichła, on opublikował kampanię Lanvin Eyewear fw 2013/14. Czy duże i gwiazdorskie okulary w kolorowych oprawkach mają szansę powtórzyć sukces naszyjników? Z całą pewnością, skoro wypada je nosić wyłącznie w sąsiedztwie łańuchowych błyskotek!
Twarzą linii została Julia Nobis, partneruje jej Miles Langford, który z właściwą sobie elegancją prezentuje modele z męskiej kolekcji.
zdjęcia: Julia Hetta



Jonathan Bailey z tytułem najseksowniejszego mężczyzny 2025
Heidi Klum debiutuje jako Meduza podczas Halloween 2025
Kourtney Kardashian wymyśliła lizaki dla zdrowia intymnego. Internet oszalał, a cena kusi
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Tiulowy pedicure – czym jest? To subtelna elegancja, która otuli stopy i nada im szyku
Torebki na jesień 2025 z Zary, które wyglądają jak prosto z wybiegu
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?