Mimo że magia Gwiazdki zdążyła prysnąć z chwilą ostatniej bożonarodzeniowej kolacji, wielkie domy mody nie przestają celebrować festive season. Wszak świąteczna przerwa, startująca 25 grudnia i kończąca się po 1 stycznia, już dawno przestała być w modowej branży łączona wyłącznie z czasem Bożego Narodzenia, który z kojarzącego się jednoznacznie Christmas zmienił się w Holiday – obchodzony przez cały świat, niezależnie od światopoglądu i wyznania.
W efekcie świętujące grono modnych marek ciągle się powiększa: w tym sezonie do Chanel, Lanvin i Dolce&Gabbana dołącza również Louis Vuitton. Torby (i buty) ze słynnym monogramem, polecane jako najlepszy prezent pod choinkę i na dobry początek nowego roku, promuje modna wersja kultowej gry Gęś – tradycyjnie rozgrywanej na planszy przy użyciu pionków i kości.
Animowana całość tworzy zabawny i uroczy film z gwiazdkowym przebojem Santa Claus Is Coming To Town w tle. Na pierwszym planie są jednak nie renifery, a gęsi o wysmukłych szyjach i zgrabnych nogach, z rasową elegancją naśladujące prawdziwe modelki.
Biało-czerwony Manhattan. Lewandowscy rozświetlili Empire State Building – i to dosłownie
Polak z szansą na Grammy. Kim jest Mateusz Kowalski nominowany do najważniejszej nagrody muzycznej świata?
Jonathan Bailey z tytułem najseksowniejszego mężczyzny 2025
Tiulowy pedicure – czym jest? To subtelna elegancja, która otuli stopy i nada im szyku
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Moda lat 90. na jesień 2025 – siła nostalgii. Co wróciło do mody na jesień 2025 i jak to nosić?
Victoria Beckham dostała aż 15 pierścionków zaręczynowych. Mamy ich zdjęcia
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?