SPONSOR SERWISU
Warto odwiedzić
(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
Logotyp serwisu miumag.eu
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0

Limitowana edycja t-shirtów: Kate Moss x Playboy x Marc Jacobs

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0

O autorze: Redakcja

Redakcja portalu miumag.eu

Playboy 60th Anniversary: Kate Moss by Mert & Marcus

To fakt, że ostatnie dwa dni mijają całej branży pod znakiem króliczka, ale nie codziennie zdarza się 60. rocznica powstania PLAYBOY’a i 40. urodziny Kate Moss. Najsłynniejszy nagi magazyn świata i brytyjska supermodelka wspólnie świętują przed obiektywem duetu Mert & Marcus, który zrobił nie jedną, a dwie okładki jubileuszowego numeru styczeń-luty 2014. 

 

Kolekcjonerska edycja magazynu z jeszcze bardziej zalotną Kate, odwróconą pupą i puchatym ogonkiem w stronę obiektywu, ma formę albumu wypełnionego dodatkowymi atrakcjami w stylu posterów i niepublikowanych zdjęć by MM. Tytuł trafi do butików Marca Jacobsa oraz księgarni Book Marc 6 grudnia, jednak szanse na jego zdobycie będą spadać z każdą minutą od premiery, gdyż został wydrukowany w limitowanej ilości zaledwie 800 egzemplarzy. 

 

Na szczęście projektant proponuje alternatywę: t-shirt oznaczony hashtagiem #KATEPLAYTEE można kupić za pośrednictwem sklepu internetowego marki już za $35. Dochód ze sprzedaży obu gadżetów zasili konto fundacji amfAR. 

O autorze: Redakcja

Redakcja portalu miumag.eu

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
trend alert

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0