
Giorgio Armani Frames of Life 2017
Giorgio Armani prezentuje nową kampanię Frames of Life 2017
zatytułowaną Emma & Tristan.
Reżyser Chris Sebastian Joys stworzył film opowiadający historię dwójki tytułowych bohaterów, których odrębne osobowości przedstawiają grę interesujących kontrastów. Akcja rozgrywa się w Wiedniu, w którym art deco łączy się z nowoczesnością, a różnorodna architektura stanowi piękne tło. Okulary są w centrum całej opowieści – to dzięki nim Emma i Tristan obserwują świat i porównują swoje przeżycia.
Giorgio Armani Frames of Life: Emma & Tristan
Geometria, innowacyjna konstrukcja, cienkie i metalowe ramki.
Kolekcja Giorgio Armani Frames of Life 2017 stanowi połączenie nowoczesności ze stylem retro, a także efekt zastosowania najnowocześniejszej technologii. Oprawki występują w wielu wariantach kolorystycznych, m.in. w brązie, a także w opcji czarno-brązowej z fioletowymi, lustrzanymi soczewkami i szklanymi, zielonymi. Marka zadbała też o obecność kultowych detali, takich jak pojedynczy czy podwójny mostek.
Giorgio Armani Frames of Life 2017
Giorgio Armani Frames of Life 2017
Giorgio Armani Frames of Life 2017
Giorgio Armani Frames of Life 2017
Giorgio Armani Frames of Life 2017
Giorgio Armani Frames of Life 2017
Giorgio Armani Frames of Life 2017
Giorgio Armani Frames of Life 2017