SPONSOR SERWISU
Warto odwiedzić
(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
Logotyp serwisu miumag.eu
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0

Damska i męska kolekcja Gucci razem na jednym wybiegu

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0

O autorze: Redakcja

Redakcja portalu miumag.eu

Gucci fw 2016/17

Szykuje się kolejna wielka zmiana w świecie mody. Ostatnie sezony stoją pod znakiem przetasowań na stanowiskach dyrektorów kreatywnych (Hedi Slimane, Alber Elbaz, Raf Simons) i ewolucji w sposobie prezentowania mody. Brytyjski brand Burberry był pierwszym, który opowiedział się po stronie nowatorskiej formuły see-now-buy-now. Teraz nową branżową strategię postanowił przyjąć także Gucci.

 

 

Wprawdzie na razie włoska marka nie planuje sprzedawać kolekcji bezpośrednio po show, ale pokazy przestaną dzielić się na womenswear i menswear.

 

 

To oznacza, że od najbliższego sezonu na jednym wybiegu pojawią się modele i modelki prezentujący całość projektów Gucci. Jako powód rewolucji, zarząd domu mody podaje w oficjalnym oświadczeniu brak praktycznych podstaw dla tradycyjnego podejścia w postaci dwóch rozbieżnych kalendarzy dla męskiego i damskiego tygodnia mody.

Gucci fw 2016/17

 

 

 

„ ”

 

 

 

 

Wydaje mi się to jak najbardziej naturalne, aby zaprezentować moje kolekcje dla kobiet i mężczyzn razem. To sposób, w jaki dzisiaj postrzegam świat.

 

– Alessandro Michele,

dyrektor kreatywny Gucci

O autorze: Redakcja

Redakcja portalu miumag.eu

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
trend alert

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0