SPONSOR SERWISU
Warto odwiedzić
(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
Logotyp serwisu miumag.eu
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0

Cała kampania ETRO ss 2015 z udziałem Ani Jagodzińskiej

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0

O autorze: Redakcja

Redakcja portalu miumag.eu

Etro ss 2015

Urlop od wybiegów? Na to mogą sobie pozwolić wyłącznie dziewczyny takie jak Ania Jagodzińska – nieskazitelnie piękne, z wielkimi sukcesami na koncie i całkowitą pewnością, że świat mody o nich nie zapomni. I rzeczywiście, za jej twarzą tęsknili wszyscy, gdy nagle zniknęła z pokazów i sesji zdjęciowych, by podróżować i realizować pasje. A kiedy znowu pojawiła się w modnej grze, chce z nią pracować dosłownie każdy, z markami Calvin Klein Etro na czele, które zaangażowały ją do wiosennych kampanii.

 

Dla włoskiego domu mody Ania Jagodzińska pozuje obok Sashy Pivovarovej i obłędnego Marlon Teixeira. Za obiektywem stanął na stałe związany z marką Mario Testino, który w ubiegłym sezonie sfotografował Suvi Koponen i Karmen Pedaru. Zarówno wtedy, jak i teraz na pierwszym planie widać zamaszyste fasony, mocne printy oraz tak charakterystyczne dla Etro inspiracje stylem boho. Letni klimat kolekcji podkreślają piaskowe tło i lśniące w słońcu blond włosy modelek, które delikatnie kontrastują ze złocistą opalenizną.

Etro ss 2015

Etro ss 2015

Etro ss 2015

Etro ss 2015

Etro ss 2015

Etro ss 2015

O autorze: Redakcja

Redakcja portalu miumag.eu

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
trend alert

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0