SPONSOR SERWISU
Warto odwiedzić
(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
Logotyp serwisu miumag.eu
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0

Nowa kolekcja adidas Gazelle, Samba i Spezial na wiosnę 2024

Spis treści


Kampania adidas Originals 1000 Back przywołuje 
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0

O autorze: Redakcja

Redakcja portalu miumag.eu

adidas Originals – kampania 1000 Back

 

Chyba nie było w ostatnich sezonach sneakersów,

które zyskały większą popularność niż adidas Samba.

 

Wszędobylski model najpierw zalał ulice modnych metropolii,

a chwilę później stał się ulubieńcem dosłownie wszystkich

– nie tylko tropicieli topowych trendów, ale również

koneserów wygody i niezobowiązującego stylu. 

 

 

Tej wiosny kroku dotrzymują Sambom dwa kolejne hitowe modele adidas, które przeżywają swój wielki resensans jako główny bohater ulicznych stylizacji: Handball Spezial oraz Gazelle. Teraz całe modne trio sneakersów trafiło na karty nowej kampanii 1000 Back na wiosnę 2024, kontynuującej odkrywanie kulturowego dziedzictwa marki.

 

adidas Originals – kampania 1000 Back

 

Kampania adidas Originals 1000 Back przywołuje 

trzy ikoniczne fasony, pierwotnie sportowych

butów – Gazelle, Samba  i Handball Spezial.

 

Początkowo zaprojektowane dla takich dyscyplin, jak piłka

nożna czy ręczna, niemalże od momentu powstania stały się

charakterystycznym symbolem popkultury, a dzisiaj są

kluczowym elementem aktualnych trendów bardziej 

niż kiedykolwiek wcześniej. 

 

 

 

 

Za zdjęcia i reżyserię nowego spotu adidas Originals

odpowiadał Vincent Haycock, natomiast w główną rolę wcielił się

Carlisle Aikens, profesjonalny skater i członek adidas Skate Team.

 

Kampania celebruje ponadczasową energię związaną

z adidas Originals. Codzienność została tutaj pokazana

zarówno z perspektywy głównego bohatera, jak i historii innych

ludzi czy subkultur, dla których ikoniczny znak Trefoil

stał się symbolem ich tożsamości kulturowej.

 

adidas Originals – kampania 1000 Back

 

Od sportu po skateboarding, muzykę i modę.

Klasyk, to po prostu klasyk.

 

 

Seria kampanijnych djęć składa hołd różnorodności – ludziom i ich charakterom. Każda z pozujących osób stylizuje ulubione klasyki adidas w charakterystyczny dla siebie sposób, tworząc nowe, oryginalne historie i umieszczając modele butów w różnych sytuacjach. Samba, Handball Spezial i Gazelle noszone na tysiąc sposobów i w tysiącu miejsc nabierają tysiąc nowych kontekstów

 

adidas Originals – kampania 1000 Back

adidas Originals – kampania 1000 Back

adidas Originals – kampania 1000 Back

adidas Originals – kampania 1000 Back

adidas Originals – kampania 1000 Back

adidas Originals – kampania 1000 Back

adidas Originals – kampania 1000 Back

adidas Originals – kampania 1000 Back

 

Zobacz także:

 

adidas Samba czy Gazelle – co wybrać?

O autorze: Redakcja

Redakcja portalu miumag.eu

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
trend alert

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0