27
10
2017
#PinkRibbon25 Różowe produkty w szczytnym celu
RISK made in Warsaw
Październik to miesiąc walki z rakiem piersi. Estée Lauder Companies
już po raz 25-ty zbiera fundusze na badania nad chorobą.
#PinkRibbon25
W Polsce w 2017 roku 7 marek kosmetycznych Estée Lauder
Companies wspiera misję uwolnienia świata od raka piersi i zbiera
fundusze na rzecz badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją
w genie BRCA1, prowadzonych w Pomorskim UM.
Zobacz: Produkty z różową wstążeczką 2017
Do akcji przyłączyły się również popularne marki i projektanci,
między innymi RISK made in Warsaw, Ania Kruk oraz Moleskine.
RISK made in Warsaw
RISK made in Warsaw
W Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies wezmą udział wszystkie modele w kolorze fuksji, które będą w październiku w sprzedaży na stronie RISKMADEINWARSAW.com oraz w butiku na Szpitalnej 6 w Warszawie. RISK przeznaczy 10 zł na cele Kampanii za każdą rzecz w kolorze fuksji sprzedaną w ciągu całego miesiąca.
in PINK7 Magic Records
in PINK7 Magic Records
Płyta in PINK7 wydana wspólnie Magic Records to kompilacja przygotowana przez dziennikarza muzycznego Macieja Ulewicza. Album dostarcza solidną porcję świetnych, rewelacyjnie wyselekcjonowanych utworów oraz zbiera fundusze na badania.
WITTCHEN
WITTCHEN
Marka WITTCHEN już od 4 lat wspiera Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies. Co roku w swej kolekcji tworzy specjalne produkty dedykowane Kampanii Różowej Wstążki, zachęcając klientów do aktywnego wspierania akcji. W tym roku są to dwa unikatowe portfele w pastelowych kolorach pudrowego różu i gołębiej szarości.
MOLESKINE
MOLESKINE
W ramach wspierania badań nad rakiem piersi, marka Moleskine oferuje klasyczny notes w odcieniu idealnie dopasowanym do symbolu kampanii - Różowej Wstążki. Na badania zostanie przekazane 20% ceny detalicznej notesu Moleskine, sprzedawanego w okresie od 1 października 2017 roku do 31 marca 2018 roku.
MILLEFIORI
MILLEFIORI
Magnolia Blossom & Wood to świeży i delikatny zapach magnolii połączony z wyrafinowanymi nutami drzewa sandałowego. Grupa Zachodnia, wyłączny dystrybutor produktów Yankee Candle i Millefiori Milano, przekaże na badania 5 zł od ceny hurtowej każdego sprzedanego produktu biorącego udział w kampanii.
ANIA KRUK
ANIA KRUK
Kolekcja #BeStrong to autorska kolekcja biżuterii zaprojektowana przez projektantkę Anię Kruk we współpracy z Estée Lauder Companies. To delikatne wzory ze srebra o wielkiej sile. Cały dochód ze sprzedaży biżuterii przekazany zostaje na badania, które pomagają walczyć z rakiem piersi.
YANKEE CANDLE
YANKEE CANDLE
Cherry Blossom to uroczy i wyrafinowany zapach kwitnącej wiśni. Grupa Zachodnia, wyłączny dystrybutor produktów Yankee Candle i Millefiori Milano, przekaże na badania 5 zł od ceny hurtowej każdego sprzedanego produktu biorącego udział w kampanii.