14
04
2017
Kampania Tommy Jeans Hilfiger Denim ss 2017
Hilfiger Denim Tommy Jeans ss 2017
W kapsułowej kolekcji Tommy Jeans z linii Hilfiger Denim na wiosnę 2017 królują odwołania do słynnych modeli z lat 90. z charakterystycznym logo marki.
Twarzami kampanii, która powstała w Los Angeles pod okiem instagramowego influencera Bryanta Eslavy, zostali Lucky Blue Smith, Anwar Hadid (brat Gigi i Belli) oraz Sofia Richie, córka Lionela Richie. Bohaterowie sesji idealnie oddają ducha współczesnego młodzieżowego buntu. Na pierwszym planie nie mogło oczywiście zabraknąć flagowych kolorów Tommy Hilfiger: czerwonego, białego oraz niebieskiego.
Zauważalne są również inspiracje kulturą streetową oraz elementy zaczerpnięte ze świata sportu. Wśród kobiecych modeli pojawiają się krótkie t-shirty, topy, pastelowe kurtki i dżinsowe szorty, podczas gdy męska linia proponuje amerykańską klasykę z denimu.
„ ”
W kolekcji kapsułowej Tommy Jeans łączymy inspiracje i dziedzictwo naszych projektów z lat 90-tych z tym, co w dzisiejszej popkulturze jest najbardziej ekscytujące. Patrząc wstecz na tamten okres, wracają niesamowite wspomnienia początków współpracy z muzykami i gwiazdami oraz trwającej do dziś fascynacji popkulturą.
– Tommy Hilfiger
Hilfiger Denim Tommy Jeans ss 2017
Hilfiger Denim Tommy Jeans ss 2017
Hilfiger Denim Tommy Jeans ss 2017
Hilfiger Denim Tommy Jeans ss 2017
Hilfiger Denim Tommy Jeans ss 2017
Hilfiger Denim Tommy Jeans ss 2017
Hilfiger Denim Tommy Jeans ss 2017
Hilfiger Denim Tommy Jeans ss 2017
Hilfiger Denim Tommy Jeans ss 2017