

To, co od kilku sezonu prezentują panowie tworzący duet Dolce & Gabbana sprawia, że chciałybyśmy być na niekończących się wakacjach. Najlepiej w gorącej Italii korzystać z uroków wina, pasty i sycylijskich przystojniaków. Nowa kampania (Jewellery 2013) to kontynuacja spójnej, śródziemnomorskiej wizji, inspirowanej stylem włoskich mammas, które w wydaniu Stefano i Domenico są wyjątkowo skinny i en vogue.
Tym razem w roli głównej 20-letnia Kate King z Kanady. Dziewczyna, określana przez nymag.com jako rising star, ma już na swoim koncie między innymi sesje dla LOVE, i-D oraz Dazed, także spacery po wybiegach Diora, YSL i Lanvin. Apetyczna kampania Dolce & Gabbana jest jej pierwszym poważnym osiągnięciem w tej kategorii.
Upajaące usta w odcieniu toskańskiego wina, pościelowe ażury w kolorze lodów waniliowych i złote akcenty, wyglądające jakby zostały wyszperane z babcinego kuferka na biżuterię. Z tym że wspomniana babcia mieszka we Florencji i jest naprawdę…. obrzydliwie bogata!

Dolce & Gabbana JEWELLERY 2013
Co wiemy o Met Gali 2026? Pojawił się temat przewodni
Biało-czerwony Manhattan. Lewandowscy rozświetlili Empire State Building – i to dosłownie
Polak z szansą na Grammy. Kim jest Mateusz Kowalski nominowany do najważniejszej nagrody muzycznej świata?
Victoria Beckham dostała aż 15 pierścionków zaręczynowych. Mamy ich zdjęcia
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Tiulowy pedicure – czym jest? To subtelna elegancja, która otuli stopy i nada im szyku
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Moda lat 90. na jesień 2025 – siła nostalgii. Co wróciło do mody na jesień 2025 i jak to nosić?