SPONSOR SERWISU
Warto odwiedzić
(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
Logotyp serwisu miumag.eu
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0

Victoria Beckham – produkty modowe i beauty. Które warto wybrać?

Spis treści


Victoria Beckham – ikona stylu  
Victoria Beckham – marka modowa  
Victoria Beckham perfumy, pielęgnacja twarzy i makijaż  
Victoria Beckham – czy warto kupować?  
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0

O autorze: Redakcja

Redakcja portalu miumag.eu

Instagram @victoriabeckham

 

Najbardziej szykowna ze wszystkich Spice Girls, piosenkarka,

modelka i projektantka. Victoria Beckham ma niejedno oblicze,

jednak w ostatnim czasie skupia się głównie na tym ostatnim.

Prowadząc swoją markę i projektując odzież dla

nowoczesnych kobiet spełnia się zawodowo

oraz jako mama 4 dzieci.  

 

My przyglądamy się interesom Brytyjki, które od lat

budzą zainteresowanie mediów.

 

Instagram @victoriabeckham

 

Victoria Beckham – ikona stylu  

 

 

Victoria Beckham, znana jako jedna z najbardziej wpływowych

postaci w świecie mody, bez wątpienia zasługuje na miano

ikony stylu. Jej ewolucja z byłej członkini Spice Girls 

w renomowaną projektantkę mody stała się inspiracją dla 

wielu w dążeniu do celu oraz osiągania swoich marzeń 

bez względu na komentarze innych i nieprzychylny PR.    

 

 

Beckham nie tylko zdobyła uznanie za swoją zdolność do tworzenia eleganckich i nowoczesnych kolekcji, ale także za przekształcenie swojego indywidualnego stylu w globalny trend. Jej minimalistyczny, ale zawsze szykowny sposób noszenia się przyciąga uwagę zarówno wśród gwiazd, jak i naczelnych it-girls z Instagrama.  

 

 

Jej wpływ na światowe trendy mody jest niezaprzeczalny, a jej 

kreacje zdobią ciała wielu znanych osobistości

 

Victoria nie tylko tworzyła kolekcje odzwierciedlające jej unikalny

 gust, ale również udowodniła, że potrafi z powodzeniem

przekształcać swoją pasję w biznes. Jej marka

stała się synonimem luksusu i nowoczesności.  

 

 

Przejście od muzy projektanta do dyrektora kreatywnego własnej marki było czymś naturalnym, napędzanym wieloletnią obsesją na punkcie designu i sztuki, autentyczną i skrupulatną dbałością o szczegóły oraz wyraźnie luksusową wrażliwością, która rozpala wyobraźnię. Mimo że Victoria próbowała w wielu stylów, jej niekonwencjonalny sposób noszenia się zawsze był na ustach prasy. 

 

Instagram @victoriabeckham

 

Victoria Beckham – marka modowa  

 

 

Marka modowa sygnowana imieniem i nazwiskiem Victorii

Beckham powstała w 2008 roku i składała się na początku

z 10 projektów sukienek zaprezentowanych przez samą

projektantkę podczas ekskluzywnego spotkania w Nowym Jorku.

 

Reszta pozostaje historią…  

 

 

Marka Victorii Beckham od lat aspiruje do stworzenia podstawy idealnej garderoby współczesnej kobiety. W jej kolekcjach królują wszechstronne i łatwe do noszenia, a jednocześnie zakorzenione we współczesnym krawiectwie projekty stworzone z wyrafinowaną łatwością i lekkością. Opracowana w atelier Victoria Beckham w Londynie, dziś oferta marki obejmuje odzież ready-to-wear, obuwie, fachowo wykonane okulary i ponadczasowe wyroby skórzane w tym kultowe już paski i torebki.    

 

 

Czerpiąca inspiracje ze świata sztuki i filmu, marka Victoria

Beckham jest definiowana przez przemyślane połączenie

klasycznego brytyjskiego luksusu z subtelnym współczesnym

stylem, czego efektem są nieskazitelnie skrojone ubrania.

 

Kobieta Victoria Beckham stanowi rdzeń

fundamentów i tożsamości wizualnej marki.    

 

 

Posiadając biura w Londynie i Nowym Jorku oraz flagowy sklep w Mayfair, marka zdobyła uznanie krytyków oraz wiele nagród branżowych, w tym dla najlepszej marki projektantów i marki roku w konkursie BFC’s Fashion Awards. Oprócz victoriabeckham.com produkty Victoria Beckham są dostępne w 230 sklepach w 50 krajach na całym świecie, a w kluczowych domach towarowych znajdują się dedykowane, spersonalizowane przestrzenie. 

 

Może cię zainteresować: Victoria Beckham dostała aż 15 pierścionków zaręczynowych

 

Instagram @victoriabeckham

 

Victoria Beckham perfumy, pielęgnacja twarzy i makijaż  

 

 

Nie ma wątpliwości, że Victoria Beckham to brytyjska przedsiębiorczyni z wieloma sukcesami na koncie, dla której moda współgra także z urodą. Jako entuzjastka piękna przez całe życie, która znalazła się w centrum uwagi opinii publicznej, szczegółowo poznała krajobraz profesjonalnego piękna pod okiem najlepszych artystów makijażu na świecie. Rzeczywiście, wiedza i doświadczenie, jakie wyniosła z ich pracy, sprawiły, że często sama wykonywała makijaż na potrzeby występów na ekranie i na żywo.  

 

 

Chociaż Victoria Beckham miała okazję korzystać z najlepszych

produktów kosmetycznych na świecie, często w rękach

najlepszych makijażystów na świecie, zawsze widziała

pole do udoskonalenia istniejących już formuł.  

 

Podążając za sukcesem marki odzieży damskiej Victoria

Beckham, wraz z Estée Lauder stworzyła dwie bardzo

dobrze sprzedające się kolekcje kapsułkowe, zanim w 

2019 roku wypuściła na rynek Victoria Beckham Beauty.  

 

 

Tak powstała marka autorka marka Victorii, tworząca produkty, które mają za zadanie spełnić bezkompromisowe standardy nawet najbardziej wymagających klientek. Produkty VB Beauty cechuje: sprawdzona wydajność, idealne pakowanie, doskonały design, a także jakość użytych do stworzenia kosmetyków składników. Stworzone z poszanowaniem najnowszych trendów, założona przez kobiety i dla kobiet, wolna od okrucieństwa, świadoma i czysta. Marka doskonała? Być może! 

 

Sprawdź: 3 triki makijażowe Victorii Beckham

 

 

Instagram @victoriabeckham

 

Victoria Beckham – czy warto kupować?  

 

 

To pytanie zadaje sobie pewnie wiele z kobiet aspirujących

wyglądać niczym Posh Spice.  

 

Biorąc pod uwagę rozwój oraz kierunek, my jesteśmy zdania,

że marka Victorii Beckham będzie miała tendencje

zwyżkową, a stoją za tym dwa główne powody.  

 

 

W październiku 2022 roku jej marka zadebiutowała na paryskim fashion week’u obok takich marek jak Chanel, Alaia czy Dior. Nie ma wątpliwości, że dla projektanta występ w Paryżu jest niczym zdobycie złotego medalu olimpijskiego, szczególnie, że kolekcja marki została ciepło przyjęta przez krytyków i stała się viralem na Instagramie i Tik Toku wśród Gen Z, kreując tym samym nowych klientów.  

 

 

Drugim powodem jest niedawno wypuszczony dokument

 o życiu „Beckhamów”, który ocieplił ich wizerunek w internecie.

 

Para umocniła swoją pozycję jako it-couple co bezpośrednio

przełożyło się na sprzedaż w brandzie Victorii. Koszulka

z kultowym napisem z dokumentu Netflixa My dad had a 

Rolls-Royce” kosztująca około 700 złotych sprzedała się

w jeden dzień. Brytyjka dobrze wie, jak wykorzystać swoje 5 minut. 

 

 

Chociaż nie należą do najtańszych, wyroby Victorii Beckham wciąż ciszą się popularnością. Ceny w marce Posh Spice zaczynają się od 2 tysięcy złotych za bluzkę, aż do nawet 9 tysięcy za sukienkę czy wyroby ze skóry. Makijażowe produkty dostaniemy w przystępniejszych cenach. Maskarę, błyszczyki, cienie do powiek, a nawet kredki do oczu dostaniemy w granicach 200-300 złotych.

 

Instagram @victoriabeckham

 

O autorze: Redakcja

Redakcja portalu miumag.eu

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
trend alert

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0