SPONSOR SERWISU
Warto odwiedzić
(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
Logotyp serwisu miumag.eu
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0

Kampania Topshop w Zalando: W roli głównej Cara Delevingne

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0

O autorze: Redakcja

Redakcja portalu miumag.eu

Topshop x Zalando

Od Amsterdamu po Kraków, bez względu na to gdzie jesteś, Zalando wyśle przesyłkę z Topshop pod Twój adres!

 

Wystartował właśnie nowy wspólny projekt Topshop w Zalando z top modelką Carą Delevingne w roli głównej. Kampania została wyreżyserowana przez Gordona von Steiner’a, a o stylizację zadbała sama dyrektor kreatywna brytyjskiej sieciówki, Kate Phelan.

 

Cara z charakterystyczną dla siebie swobodą i luzem nosi kreacje wpisujące się w najnowsze trendy: kombinezon w roboczym stylu, małą czarną, jeansy w stylu lat 70. czy zamszową kurtkę z frędzlami. Jako modowa ikona znana z niewyparzonego języka, modelka przygotowuje fanów marki z całej Europy na najgorętsze tendencje!

 

i23cex40Ys4

 

Londyńska IT Gril tworzy nieistniejące wyrazy, próbując wymówić nazwy europejskich miast, do których Zalando dostarcza ubrania i dodatki marki Topshop. Co ciekawe, powstało kilka wersji reklamy, w tym jedna paneuropejska zmiksowana na podobieństwo teledysku muzycznego. Kampania jest także wspierana zakulisowymi scenami z sesji zdjęciowej w Los Angeles.

 

Cara dopracowała swój styl. Potrafi wyglądać jednocześnie zawadiacko i wyrafinowanie. Jest wolnym duchem, czemu daje wyraz swoimi stylizacjami , w których z łatwością łączy szyk z luźnym codziennym stylem.

 

 – Kate Phelan, dyrektor kreatywna TOPSHOP

 

 

Dla Zalando i naszych 15 milionów aktywnych klientów w całej Europie, TOPSHOP jest inspirującym partnerem z samej modowej czołówki. Nasza wspólna kampania obiera innowacyjny i śmiały kierunek, który świetnie wpisuje się w filozofię rozwoju Zalando

 

 Carsten Hendrich, VP Brand Marketing Zalando

Topshop x Zalando

Topshop x Zalando

Topshop x Zalando

Topshop x Zalando

Topshop x Zalando

Topshop x Zalando

O autorze: Redakcja

Redakcja portalu miumag.eu

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
trend alert

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0