17
02
2017
H&M loves Coachella: Festiwalowa kolekcja 2017
H&M loves Coachella 2017
Tegoroczna kampania H&M Loves Coachella porywa w festiwalowe szaleństwo za sprawą spotu grupy The Atomics, Lucky Blue Smith’a oraz jego sióstr – Pyper America, Starlie and Daisy Clementine, grającej alternatywny pop. Klip pokazuje w jaki sposób Coachella look staje sie popularny na całym świecie, a w tle słychać utwór Let’s Live For Today grupy The Grass Roots wykonywany przez The Atomics.
#HMLovesCoachella
Kolekcja proponuje kobiece, warstwowe stylizacje ze zdobionym denimem dla dziewczyn oraz geometryczne printy w odsłonie męskiej. Królują koronkowe sukienki na cienkich ramiączkach, metaliczne body, pudrowe plisowane spódnice, denimowe kurtki z kwiecistymi aplikacjami oraz bluzy z kapturem. Nie brakuje również festiwalowych akcesoriów, takich jak chokery czy różowe okulary kształcie serduszek.
Linię dla mężczyzn tworzą między innymi t-shirty w stylu tie-dye, tank topy z gotyckimi grafikami Coachella, obcięte dżinsowe szorty z rowerowymi detalami oraz koszule z kolorowymi printami Ikat.
Kolekcja H&M loves Coachella 2017 będzie dostępna
w sklepach H&M oraz online od 30 marca.
H&M loves Coachella 2017
„ ”
Kolekcja H&M Loves Coachella ma w sobie wszystkie elementy,
dzięki którym możesz poczuć ducha festiwalu, gdziekolwiek jesteś.
– The Atomics
Współpraca z teamem Coachella przy tej kolekcji była świetna.
Nasze projekty bardzo im się spodobały.
– Pernilla Wohlfahrt,
Head of Design and Creative Director w H&M
H&M loves Coachella 2017
H&M loves Coachella 2017
H&M loves Coachella 2017
H&M loves Coachella 2017
H&M loves Coachella 2017