Buzz

 

Podczas Mercedes-Benz Fashion Week Berlin odbył się pokaz będący efektem współpracy między Dawidem Tomaszewskim, jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich projektantów, a słynącą z kunsztu i nowoczesnej klasyki marką Patrizia Aryton. Kolekcja na jesień - zimę 2017/18 jest jednocześnie debiutem marki Patrizia Aryton na rynku niemieckim. 

 

 

Pokaz, wpisany do oficjalnego kalendarza imprezy, odbył się jako główne wydarzenie tego dnia, zamykając cykl czwartkowych prezentacji. 

 


Przygotowana przez Dawida Tomaszewskiego i dyrektor kreatywną marki Patrizia Aryton, Patrycję Cierocką, kolekcja składała się z 27 looków. Projekty powstały w oparciu o ponadczasowe propozycje i najbardziej charakterystyczne projekty zaprezentowane dotychczas przez Dawida, przetłumaczone na język marki Patrizia Aryton. Dzięki zastosowaniu nowych tkanin i wzorów, klasyczne płaszcze marki zostały pokazane w zupełnie nowej odsłonie

 

 

Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski

 

 

              „ ”

 


 

 

 

 

Mimo że w kolorach jestem raczej oszczędny, tu sporo inspirowałem się

Marrakeszem. Stąd w kolekcji między innymi odcienie żóltego,

seledynu, ale też czerwień i granat oraz charakterystyczna

dla Patrizii Aryton magenta. Dodatkowo widać sporo printów i faktur.

 

- Dawid Tomaszewski

 

 

Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski

 

 

Wśród wzorów trudno było przeoczyć kolorowy, mozaikowy garnitur, a także lekko transparentne sukienki i bluzki z wielobarwnych tkanin. Mocne odcienie widoczne były na praktycznie wszystkich elementach garderoby. Zwężane ku dołowi spodnie zaskakiwały kontrastującymi połączeniami kolorów na nogawkach, a klasyczne płaszcze i sukienki wielobarwnymi, graficznymi pasami oraz detalami na mankietach

 

 

W kolekcji wykorzystano najwyższej jakości tkaniny, między innymi

z pracowni Malhia Kent pracującej z takimi domami mody

jak Chanel czy Givenchy. Oprócz klasycznych wełen pojawiły się

też jedwabie, żakardy i welur

 

 

Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski

 

 

 

              „ ”

 

 

 

 

 

Czasami czujemy potrzebę odświeżenia naszego spojrzenia

na markę, między innymi dzięki współpracy z zewnętrznymi

projektantami. Zazwyczaj takie współprace są jednak anonimowe.

 

W zeszłym roku poszukiwałam kogoś, kto wyjątkowo pasowałby

do profilu naszej firmy. Przeglądałam na bieżąco relacje

z pokazów na fashion weekach. I tak natrafiłam na pokaz Dawida,

którego prace znałam już oczywiście wcześniej.

 

- Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna Patrizia Aryton

 

 

Kolekcja zaprezentowana podczas Mercedes-Benz Fashion Week Berlin dostępna będzie w sprzedaży jesienią tego roku

 

 

PATRIZIA.ARYTON.pl

zobacz na jednej stronie