15
01
2018
TONNY eyewear: Kampania oprawek dla niej & dla niego
TONNY eyewear
Pasja do tworzenia pięknych opraw oraz fascynacja modnym designem pozwoliła Tomaszowi Urbanowi, założycielowi marki TONNY, stworzyć silny polski brand z oprawami korekcyjnymi i przeciwsłonecznymi.
Marka istnieje od 2003 roku i oferuje szeroki
asortyment produktów z oferty okularowej.
Okulary na przestrzeni lat zmieniły swoje znaczenie, stając się ważnym elementem stylizacji. W swojej ofercie marka TONNY posiada zarówno modele damskie i męskie oraz unisex. Uzupełnieniem kolekcji są oprawy przeciwsłoneczne oraz okulary dla dzieci. Przy opracowaniu nowości pracuje szereg designerów i profesjonalistów, którzy dostarczają innowacyjny produkt w najlepszej jakości.
Na każdym etapie procesu powstawania opraw TONNY uwagę przykuwa się do detali, używając najlepszych materiałów dostępnych na rynku. Marka skierowana jest do osób śledzących trendy z działu mody i designu, aktywnych zawodowo oraz towarzysko. To ludzie, którzy dbają o swój wygląd i chcieliby swoimi oprawami podkreślić swój charakter. Aktualną kolekcję ilustruje najnowsza kampania.
TONNY eyewear
TONNY eyewear
TONNY eyewear
TONNY eyewear
TONNY eyewear
TONNY eyewear
TONNY eyewear
TONNY eyewear
TONNY eyewear
TONNY eyewear
TONNY eyewear
TONNY eyewear
TONNY eyewear