Buzz

Limitowana kolekcja KENZO x H&M, która  trafi do sprzedaży 3 listopada, wczoraj zadebiutowała na wybiegu w przestrzeni budynku Pier 36 w Nowym Jorku.

 

 

Nie był to jednak zwyczajny pokaz, a wielkie widowisko pełne dobrej zabawy i porywającej do tańca muzyka. Reżyserią zajął się Jean-Paul Goude, autor kampanii KENZO x H&M. Show było dokładnie takie jak jego zdjęcia: radosne i niezwykle energetyczne. Duet dyrektorów kreatywnych Kenzo – Carol Lim i Humberto Leon – po raz kolejny sięgnął do korzeni marki i zaczerpnął inspirację z dawnych show organizowanych przez założyciela domu mody, Kenzo Takadę.

 

 

 

 
„ ”

 

 

Dziś świętowaliśmy wszystko to, co kochamy w KENZO x H&M – radość, żywą, nieoczekiwaną i uroczystą mieszankę różnych światów. To był niezapomniany show.

 

– Carol Lim & Humberto Leon

 

 

KENZO x H&M

 

Na wybiegu pojawili się nie tylko kolorowo ubrani modele, ale również 

tancerze, trębacze, bębniarze, didżeje i performerzy. 

 

 

Wszyscy zademonstrowali nowoczesny układ choreograficzny, który zwieńczył w finale oryginalny taniecO selekcję i stylizację kreacji z kolekcji zadbali Francesca Burns i Alex Aikiu. Na wybiegu odważnie królowały oversizowe sylwetki noszone warstwowo, mozaikowo zmiksowane trendy oraz patchworkowo łączone materiały.

 

Pierwsze skrzypce grały przede wszystkim popisowe streatwear'owe motywy znane z regularnych kolekcji Kenzo, takie jak bluzy z logo i legginsy w zwierzęce printy, ale również boho sukienki, masywne kimona, falbaniaste spódnice, kombinezony w żywych kolorach czy puszyste płaszcze i bomberki. Barwną całość dopełniły akcesoria: wysokie beanie, czapki z daszkiem, duety japonek i skarpetek czy kalosze z neonową podeszwą.

 

 

 

zobacz na jednej stronie