Wystartowała druga edycja kampanii TK Maxx pod hasłem Szalone Możliwości. Tym razem marka postawiła na dwa spoty video, które w iście kinowym stylu prezentują unikatową kombinację znanych marek i okazyjnie niskich cen, dostępnych w TK Maxx. Każda z reklam to humorystycznie podana historia, która odkrywa przed klientami bogatą ofertę sieci z akcentem na modę i urodę.

 


Bohaterką pierwszego ze spotów jest światowej sławy kaskaderka - Sarah Wignot, która, ubrana w stylowej sukience i skórzanej kurtce z TK Maxx, prezentuje wdzięczne akrobacje na motocyklu. 

 


Modowe zdobycze obudziły w niej nową pasję do jednośladów, a oszczędności pozwoliły na realizację kolejnego marzenia. Drugi spot zabiera klientów TK Maxx prosto na orbitę. Scena odgrywana jest w stacji kosmicznej, a opowieść koncentruje się na astronautce, która wolna od grawitacji nakłada makijaż, korzystając z produktów znalezionych w TK Maxx.

 

 

 

 

„ ”

 

 

 

TK Maxx to istna kopalnia skarbów. Klienci często opowiadają nam o swoich niezwykłych znaleziskach i o ich fantastycznych cenach - to najlepsza definicja Szalonych Możliwości. Mogą być one niezwykłym, designerskim produktem, który wydawał się być poza zasięgiem. Mogą być możliwością odświeżenia swojej szafy lub mieszkania, dzięki wyjątkowym dodatkom. Mogą być również szansą, by spróbować czegoś nowego.

 

- Deborah Dolce, Group Brand and Marketing Director TK Maxx

 

 

Adresy sklepów TK Maxx w Polsce

dostępne są na TKMAXX.pl