14
11
2017
Rzeźbiarskie proporcje w kampanii Anoire Capsule Collection 2018
Anoire Capsule Collection 2018
Nowa polska marka ANOIRE prezentuje wyjątkową
kampanię debiutanckiej linii.
Capsule Collection 2018
Surowość i prostota – projektantka Justyna Siekierko podkreśla, że najistotniejszą i najbardziej widoczną cechą Anoire jest czysta forma. Filozofia marki opiera się na jakości i przywiązaniu do detalu, czego najlepszym dowodem są zastosowane wysokogatunkowe tkaniny o trwałych strukturach na długie sezony. Ponadczasowość projektów podkreśla minimalistyczna kampania, którą tworzą czarno-białe portrety przepełnione zmysłowym dramatyzmem i rzeźbiarskimi proporcjami.
Za obiektywem stanął Mariusz Tokajuk, któremu pozowali
Alex Woronowska, Dawid Świstek i Daniel Uzdowski.
„ ”
Sama forma oraz struktura projektów w procesie twórczym przypomina zjawisko kreacji rzeźbiarskiej w kamieniu. Sylwetki kształtowane są bezpośrednio na człowieku. Odejmując pewne elementy, pozwalam wydobyć wcześniej nieistniejące linie i punkty w przestrzeni ciała, które umożliwiają manipulację kształtem oraz proporcjami.
Niezmiennym i celowym działaniem jest uniesienie linii ramion, znaczne zwężenie rękawów oraz poprowadzenie linii pleców w sposób meandryczny przez delikatne zwężenie i dopasowanie w talii. W ten sposób wpływam na sylwetkę, wydłużając i wysmuklając ją wizualnie. To małe niuanse decydują o ostatecznej kompozycji.
– Justyna Siekierko,
Anoire
Anoire Capsule Collection 2018
Anoire Capsule Collection 2018
Anoire Capsule Collection 2018
Anoire Capsule Collection 2018
Anoire Capsule Collection 2018
Anoire Capsule Collection 2018
Anoire Capsule Collection 2018
Anoire Capsule Collection 2018
Anoire Capsule Collection 2018