14
03
2017
Prawdziwe historie w kampanii Calvin Klein Jeans ss 2017
Calvin Klein Jeans ss 2017
Dom mody CALVIN KLEIN lansuje pierwszą kampanię linii Jeans, która
powstała pod rządami nowego dyrektora kreatywnego, Rafa Simons.
Czarno-białe portrety na studyjnym tle prezentują denim w różnych odsłonach – jasny, dark wash, distressed, gładki czy przecierany, wystylizowany y w calości przez Oliviera Rizzo. Minimalistyczną sesję uzupełnia spot, który odkrywa prawdziwe historie bohaterów projektu. Na ekranie modele opowiadają o ważnych osobach w swoim życiu, które są ich autorytetem, inspiracją czy podporą.
I tak, ambasadorami kolekcji zostali Kiki Willems, Lulu, Selena Forrest, Natalie Westling, Jonas Gloer, Tyler Blue Golden i Fernando, a za obiektywem stanął stały współpracownik Rafa Simonsa, Willy Vanderperre. Kampania zachowała młodzieńczą świeżość znaną z poprzednich odsłon Calvin Klein Jeans, jednak daleką od świata gwiazd, a stawiającą na profesjonalnych modeli i prawdziwe emocje.
Calvin Klein Jeans Spring 2017
Calvin Klein Jeans ss 2017
Calvin Klein Jeans ss 2017
Calvin Klein Jeans ss 2017
Calvin Klein Jeans ss 2017
Calvin Klein Jeans ss 2017
Calvin Klein Jeans ss 2017
Calvin Klein Jeans ss 2017
Calvin Klein Jeans ss 2017