Buzz

Ostatnie show BURBERRY podczas London Fashion Week

zainaugurowało wprowadzenie nowej strategii domu mody.

 

 

Od teraz odbywać się będą wyłącznie dwa pokazy marki w roku, zatytułowane kolejno September i February (zniknie więc sztywny podział na sezony), a kolekcje natychmiast po prezentacji będą trafiać do sprzedaży. Co więcej, na wybiegu zaprezentowana zostanie równocześnie linia męska i damska. W takiej właśnie formule zorganizowano premierowy wybieg September 2016, który miał miejsce w budynku Makers House w Londynie.

 

W tle rozbrzmiewały idealnie dobrane dźwięki muzyki klasycznej i chóru na żywoCałe widowisko stanęło pod znakiem patchworku – projekty stworzono na bazie łączonych tkanin, a każdy z modeli zainspirowała mieszanka różnych stylów, epok historycznych czy gatunków muzycznych.

 

 

Burberry fw 2016/17 

 

Wśród jesiennych okryć wierzchnich dominowały oversizowe pilotki, żakiety i płaszcze z militarnymi zapięciami i epoletami, militarne parki czy szlafrokowe narzutki. Nie zabrakło także projektów klasycznych trenczy, tym razem w wersji z mieszanych materiałów oraz z opadającymi klapami typu waterfall. Królowały również wzorzyste piżamowe komplety, swetry wykończone kryzami i falbaniastymi mankietami, pulowery z bufiastymi rękawami i wreszcie wydekoltowane koszule muszkieterów.

 

 

Stylizacje noszone były warstwowo i uzupełnione o dodatki: botki z miksowanych skór, kolorowe patchworkowe torebki czy nitowane paski.

 

 

Za fryzury modelek i modeli odpowiadał Sam McKnight, zaś makijaż przygotowała Wendy Rowe. Na wybiegu można było oglądać także polską reprezentację w składzie Maria Zakrzewska (D'VISION), Julita Formella (REBEL MODELS) i Max Barczak (MALVA MODELS).

zobacz na jednej stronie