07
02
2016
Modowe podsumowanie tygodnia: #LoveStory #ArchivebyAlexa
fot. The Coveteur
Modowy świat kręci się z zawrotną prędkością 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, cztery sezony w roku. Jak w tym szaleństwie nie przegapić żadnej gorącej informacji i zawsze być na bieżąco? Regularnie zaglądać na... M jak MIUMAG! Tylko u nas w każdy weekend podsumowanie tygodnia: kto, jak, z kim i gdzie. Newsy prosto z epicentrum branży, topowe okładki, wielkie kampanie, głośne debiuty, wielkie talenty!
TEMAT TYGODNIA
Kolekcja Magda Butrym Spring - Summer 2016
A jak Archive by Alexa. Kolekcja Archive by Alexa to wspólne dzieło dwóch ikon brytyjskiej mody: Alexy Chung i marki Marks & Spencer. Łączy w sobie awangardowy styl modelki i prezenterki z najlepszą brytyjską tradycją, reprezentowaną przez popularny brand. >>>
B jak Burberry. Dyrektor kreatywny i CEO Burberry – Christopher Bailey – planuje radykalnie zmienić oblicze pokazów brytyjskiego domu mody. Od najbliższego London Fashion Week FW 2016/17, zamiast czterech show w ciągu roku, marka będzie lansować dwie kolekcje. >>>
C jak Chloé Love Story. Zrób ukochanej osobie niezwykłą niespodziankę, której nigdy nie zapomni. Podziel się Waszą miłosną opowieścią i zobacz, jak wyświetla się na telebimie w centrum Warszawy! >>>
K jak Kaia Gerber. Cindy Crawford skończy w tym miesiącu 50 lat, ale nie musi martwić się o swoje dziedzictwo. 14-letnia Kaia Gerber śmiało idzie w ślady swojej mamy. Córka legendarnej supermodelki właśnie zadebiutowała w dorosłej kampanii reklamowej – została twarzą Chrome Hearts. >>>
R jak Roberto Cavalli. W kampanii SS 2016 Peter Dundas odkrywa świeże sylwetki i mniej dosłowną sensualność. Ambasadorką kolekcji na sezon SS 2016 została Edie Campbell. Za obiektywem letniej kampanii Roberto Cavalli stanął duet Inez & Vinoodh, który ostatni raz współpracował z brandem w 2012 roku. >>>
S jak Solar. Twarzą nowej kolekcji została jedna z najbardziej rozchwytywanych twarzy ostatniego roku – Aneta Pająk. Występ pod szyldem Solar to pierwsza w jej karierze sesja dla polskiej marki. Tym razem stanęła przed obiektywem Adama Plucińskiego. >>>
V jak Vistula. Twarzą najnowszej kampanii VISTULA na sezon SS 2016 został Jarrod Scott. Australijski supermodel o włoskich i niemieckich korzeniach, prywatnie entuzjasta wyścigów samochodowych, swoją karierę zaczynał od gry w piłkę nożną. >>>
Z jak Zin Pat McGrath. Do publikacji trafił 32-stronicowy zin Pat's Diner wypełniony spontanicznymi fotografiami z foto budki i iPhone'ów oraz efektownymi szkicami i kolażami zrobionymi podczas grudniowej premiery Phantom 002 w nowojorskim Kellogg’s Diner. >>>
CYTAT TYGODNIA
„ ”
Jako dziecko uwielbiałem płatki róży majowej w cukrze, które stanowią specjalność regionu Grasse. Z tego wspomnienia pozostał mi smak chrupiącego kwiatu, który stał się inspiracją dla zuchwałej i uwodzicielskiej mocy Poison Girl.
- François Demachy o nowym zapachu Dior Poison Girl