27
02
2015
Małe modelki jak Kate & Cara w kampanii zegarków
Withings Activité Pop
Pamiętacie kampanię zapachu My Burberry z Kate Moss i Carą Delevingne? Niedorzeczne pytanie - tych zdjęć nie można zapomnieć! Estetyką portretów mistrzowskiego Mario Testino zainspirowała się teraz marka Withings, która zegarek Activité Pop promuje reklamą z udziałem dwóch dziecięcych modelek przypominających małe wersje ikonicznych piękności.
10-letnia Harley Chapmen (Cara) i 12-letnia Maya Koski-Wood (Kate) pozują w beżowych trenczach na ramionach, w tle widać londyńską ulicę i angielski deszcz. Proste, minimalistyczne ujęcia w stonowanej palecie barw zachwycają urodą dziewczynek, a równocześnie skupiają uwagę na głównym akcesorium, czyli sportowym czasomierzu będącym tańszą wersją znanego na całym świecie modelu Activité.
- Nie mieliśmy budżetu na zaangażowanie prawdziwych gwiazd, dlatego postanowiliśmy znaleźć sobowtóry. - tłumaczy dyrektor marketingu Withings, Julien De Preaumont. I dodaje, że to sposób marki na dotarcie do grupy modnych i stylowych klientów, którzy podczas zakupów zwracają uwagę nie tylko na jakość, ale również design produktu.
Withings Activité Pop
Withings Activité Pop