Buzz

LOUS prezentuje kampanię fw 2017/18.

 

Przed obiektywem Marka Straszewskiego stanęła

berlińska modelka Annabelle Riess.

 

 

Na prostych, czarno-białych portretach można oglądać także samego fotografa, który stał się tłem i wsparciem dla Annabelle. Z kolei ilustratorka Sylwia Dębicka ztworzyła na ciele modeli zmywalne tatuaże, wzorowane na tajskich wzorach Sak Yant. Całość nawiązuje do kultury dalekiego wschodu oraz cyklów życia i natury. 

 

Podobne inspiracje są widoczne w samej kolekcji zatytułowanej po prostu Cycles. W piątym roku swojego istnienia marka krąży wokół regularnie pojawiających się modeli i kolorów. W nadchodzącym jesienno-zimowym sezonie Lous powraca do sprawdzonych rozwiązań i daje im nowe życie.

 

LOUS fw 2017/18

 

 
„ ”

 

 

Nowy sezon otwieramy nową kolekcją, w której odczarowujemy dobrze znane modele – wracamy do nich, udoskonalamy je, zmieniamy, dajemy im nową moc.

 

Tak jak cyklicznie odnawiane są tatuaże Sak Yant – odkrycie jednej z naszych podróży. Tworzone przez buddyjskich mnichów tajemnicze święte symbole pełne znaczeń, są przygotowywane indywidualnie dla każdego z wyjątkową intencją. Po pobłogosławieniu pełnią one rolę amuletu i życiowego drogowskazu dla tego, kto je nosi. Moc zawarta w samym wzorze i jego mantrze silnie związane są z filozofią buddyjską.

 

Co roku podczas festiwalu Wai Khru mnisi poprawiając raz zrobione tatuaże, dają im nową moc wzmacniając ich ochronne właściwości

zobacz na jednej stronie