Buzz

Z każdym dniem H&M ujawnia coraz więcej szczegółów dotyczących współpracy z domem mody KENZO. Do sieci trafił ostatnio lookbook wszystkich sylwetek z limitowanej linii, a teraz opublikowano pełną serię zdjęć z kampanii autorstwa Jeana-Paula Goude. Całość materiałów zadebiutuje na stronie hm.com 20 października, a projekty trafią do sprzedaży w sklepie online oraz wybranych stacjonarnych salonach marki już 3 listopada.

 

 

Na twarze kolekcji wybrano siedem niezwykłych postaci: modelkę, aktorki, aktywistów charytatywnych i pro-środowiskowych oraz muzyków.  

 

 

I tak, przed obiektywem stanęli Iman, Rosario Dawson, Chance The Rapper, Ryuichi Sakamoto, Chloe Sevigny, Suboi i Xiuhtezcatl Martinez. Jean-Paul Goude wykorzystał charakterystyczny dla siebie mozaikowy styl, rozcinając zdjęcia i ponownie składając poszczególne elementy, aby podkreślić energetyczny charakter projektów. 

 

 

 

 

#KENZOxHM

 

 

Kolekcja stoi pod znakiem kontrastujących połączeń kolorystycznych oraz kwiatowych printów i zwierzęcych motywów (zeberki, panterki). Wśród lansowanych modeli można znaleźć m.in. streetwear'owe kombinezony, pełne objętości sukienki maxi czy krótkie z zaakcentowanymi ramionami, wzorzyste legginsy, szerokie spodnie, futrzane płaszcze, bluzy z logo, długie rękawiczki z nadrukiem KENZO PARIS oraz kolorowe bomberki.

 

 

Premierowe zdjęcia z kampanii dopełnił także cykl wywiadów

z ambasadorami kolekcji i projektantami. 

 

 

Opowiedzieli oni o wartościach, które dzielą z marką H&M, w tym o walce o prawa człowieka czy działania proekologiczne. Zdradzili także, co myślą o procesie twórczym i możliwościach wyrażania siebie oraz o zmianach, których może dokonać jedna osoba.

 

 

 

 

 

„ ”

 

 

 

Możliwość przemówienia do jeszcze szerszej publiczności i zwrócenie się do zwykłych ludzi, którzy mogą nie znać KENZO jest naprawdę ekscytująca. To w pewnym sensie spełnienie marzeń.

 

Carol Lim,

dyrektor kreatywna Kenzo

 

 

W KENZO jest pewien rodzaj wolności nieznany w innych paryskich markach. Kenzo Takada stworzył swój brand z myślą o młodzieńczym duchu, dobrej zabawie i społeczności. Cechą wspólną pomiędzy Caroline i mną oraz Kenzo Takadą jest to, że inspirujemy się ulicą. Przywróciliśmy marce jej oryginalną formę.

 

– Humberto Leon,

dyrektor kreatywny Kenzo

 

 

 KENZO x H&M

 

KENZO x H&M

 

KENZO x H&M

zobacz na jednej stronie