Buzz

2018 rok figuruje w chińskim kalendarzu jako Rok Psa i właśnie ten fakt postanowił wykorzystać dom mody Gucci. Motyw przewodni nowej kapsułowej kolekcji Gucci Year of the Dog stanowią czworonogi. Cały projekt został zainspirowany poduszką przedstawiającą dwa psy rasy Boston terrier, którą Alessandro Michele otrzymał od jej autorki  Helen Downie, znanej pod pseudonimem Unskilled Worker

 

 

Wzór pupili Helen  Orso i Bosco  stał się głównym nadrukiem królującym

w linii. W sumie dostępne są tutaj 63 propozycje ready-to-wear

(katany, polówki, pulowery, bluzy z kapturami, denimowe mini,

bomberki, kardigany), sneakersy, torebki oraz akcesoria.

 

 

 

Modele z serii Gucci Year of the Dog zdobią radosne psie nadruki w wersji maxi i mini wkomponowane w różne elementy projektów: wyhaftowane na froncie swetra, zestawione z monogramem na shopperce czy też ulokowane tuż przy zapięciu portfela albo na paskach w sneakersach Ace.

 

 

Za obiektywem kampanii stanęła Petra Collins, a na planie 

ambasadorom marki towarzyszyły urocze psiaki różnych ras.

 

zobacz na jednej stronie