Buzz

Nowa kolekcja L37 na sezon ss 2018 interpretuje topowe trendy i dostosowuje je do szybkiego tempa dnia zapracowanej self-made woman. Przebojowe modele butów, które mają towarzyszyć kobietom w drodze do celu, obrazuje dwuwątkowa kampania autorstwa fotografki Gosi TurczyńskiejSesja jest inspirowana japońską filozofią Kaizen i nawiązuje do idei nieustannego rozwoju, krok po kroku, bez rewolucji.

 

 

 Bohaterką pierwszego, bardzo energetycznego wątku zdjęciowego 

 pod hasłem STEP BY STEP została Emilia Nawarecka.  

 

 

Na pierwszym planie równolegle toczącej się, drugiej historii jest ręcznie robione obuwie L37 – kwintesencja polskiej tradycji rzemieślniczej, która w obiektywie prezentuje się niczym obiekt sztuki. Pojawiają się tutaj v-necki, romantyczne wiązania, rockowe motywy, architektoniczne obcasy czy colour-blocking w wybiegowym stylu.

 

L37 ss 2018

 

Marka L37 wraz z początkiem roku, po 6 latach istnienia na polskim rynku,

przeszła rebranding i zmierza w stronę rynków międzynarodowych.

Już w pierwszym kwartale tego roku kolekcje L37 trafią do jednego 

z prestiżowych amerykańskich domów mody

zobacz na jednej stronie