Buzz

Jak na brytyjską sieciówkę przystało, Topshop uwielbia londyńskie topmodelki! Pod szyldem marki pozowała już Kate Moss promująca dwie autorskie linie ubrań i dodatków (w 2007 i 2014 roku), a w nowym sezonie twarzą kolekcji fw 2014/15 będzie Cara Delevingne - gorąca gwiazda uważana przez wielu za nową Kate

 

Jako pierwszy zdjęcia z kampanii opublikował VOGUE UK, a już chwilę później na stronie Topshop.com pojawił się teaser spotu It's Cara!, z dumą ansonujący nową ambasadorkę rockandrollowego stylu Topshop. Brand planujący na najbliższe miesiące zmasowaną ekspansję globalną i otwarcie flagowego sklepu w Nowym Jorku przy Piatej Alei, który będzie drugim największym butikiem marki po słynnym, londyńskim storze na Oxford Circus, potrzebował tak głośnego i wpływowego nazwiska jak Delevingne dysponująca niemal 6 mln followersów na Instagramie. O podpisaniu z nią kontraktu reklamowego zadecydował sam właściciel firmy, Phillip Green. - Mam nadzieję i pewność, że to dopiero początek nowej, silnej relacji. - zdradził w rozmowie z WWD.  

 

Za obiektywem stanął fotograf Alasdair McLellan, podczas gdy stylizacją zajęła się dyrektor artystyczna marki, Kate Phelan. - Cara to prawdziwa dziewczyna Topshop. - podkreśla stylistka - Jej styl jest pewny i zabawny, a ona może być zarówno wyrafinowana i elegancka, jak i cool. 

 

Cała linia bezbłędnie łącząca boho szyk z glam rockiem trafi do sprzedaży już w sierpniu. Niestety, bujne bwi i perfekcyjna figura Cary nie są zawarte w cenie żadnego z elementów kolekcji!

 

GHtIWaNS8hQ

zobacz na jednej stronie