14
05
2017
24Sèvres.com od LVMH, czyli nowa platforma shoppingowa
Francuski konglomerat LVMH lansuje pierwszą własną
multibrandową platformę sprzedażową.
Serwis nazwany 24 Sèvres stanowić będzie internetową wersję słynnego stacjonarnego domu towarowego Le Bon Marché zlokalizowanego w Paryżu. Jego nazwa pochodzi od adresu Le Bon Marché - 24 rue de Sèvres. W jego ofercie znajdą się produkty ponad 150 różnych brandów, w tym 30 należących do koncernu LVMH (np. Dior, Louis Vuitton, Fendi) oraz mnóstwa innych spoza niego.
Początkowo sklep będzie koncentrować się na sprzedaży odzieży damskiej, a zakupy dostarczane będą do 75 krajów. Portal ma w planach także tworzenie innowacyjnych kampanii reklamowych, innych niż klasyczne edytoriale online. Nowa platforma będzie stanowić konkurencję dla portali istniejących na rynku od lat, takich jak Net-a-Porter.com, Matchesfashion.com czy MyTheresa.com. 24Sevres.com zacznie działać już za niecały miesiąc, 6 czerwca.
„ ”
Nasi klienci są bardzo wyrafinowani i zawsze poszukują kreatywności
oraz innowacji. Zakupy w Le Bon Marché to wyjątkowe i niezapomniane
doświadczenie zarówno dla lokalnej, jak i międzynarodowej klienteli.
Dzięki powstaniu 24 Sèvres nasi klienci będą mogli cieszyć się tym
unikatowym uczuciem w dzień oraz w nocy, na całym świecie.
- Bernard Arnault, prezes i CEO LVMH